altijd nog domme mensen die je beoordelen op handicapje ..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: altijd nog domme mensen die je beoordelen op handicapje ..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 22:08

Vat dit niet verkeerd op hoor..
Maar ik persoonlijk zou naar jou toe komen om te vragen hoe dat nou in zijn werk gaat, vele operatie's pesterijen misschien van vroeger...
Maar ik zou absoluut nooit achter iemands rug om misselijke opmerkingen plaatsen..
Wacht maar totdat het hun zelf overkomt, of een kindje krijgen later met een handicap...

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-10 06:28

Tja, sommige mensen vinden het nou eenmaal nodig om mensen die anders zijn af te zeiken om zichzelf beter te voelen.
Of ze kunnen gewoon niet verder kijken dan een handicap. Dat soort kortzichte mensen wil je toch niet eens in je leven hebben?

Schouders ophalen en doorgaan. :)

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-10 09:17

Opzich heb ik daar geen problemen mee. ben er tegenwoordig heel open over en kan dr best wel wat over vertellen. idd ook veel pesterijen. maar na een tijd leer je er mee omgaan.

hij had die opmerking recht in mijn gezicht moeten maken en niet als ik net weg ben. dat is zo zwak en misselijkmakend. gezien ik als ik dr bij had geweest een opmerking terug had kunnen maken.
Het is inderdaad wachten totdat ze zelf iets meemaken op dat vlak. dan zullen ze spontaan anders denken.

shadowflower

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 23:27

En vandaag kwam de beste jongen idd met zijn vriendinnetje bij de snackbar. heb hem gezegt dat hij niet moest banketstaaf achter me rug om. dat het nergens op slaat dat hij iemand beoordeelt op zn uiterlijk. Hij zij dat hij niet snapte waar ik het over had maar reken maar dat hij dat begreep. Ze zijn vervolgens weggelopen zonder een bestelling te doen. baaslief was niet blij maar k ben tegenwoordig heel simpel. Ik laat niet over me heen lopen en zeker niet bij vunzige opmerkingen over mijn handicapje. t was overigens wel grappig om te zien hoe dom dat ie was ^^ want hij begon heel vriendelijk tegen me over hoe het was enzo. (ofwel gewoon achterbaks )