Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iris82 schreef:Oké, ik beken, ik was m te weinig.
Kan er makkelijk een week mee doen.
Doe ik nooit met sokken en ondergoed, maar met bh's dus wel..
tinkert_tje schreef:handige tip hawai![]()
ik draag mijn bh's 1 a 2 dagen als het erg heet is 1 dag
ik gooi ze gewoon in de wasmachine gebeurd niks mee
Hawai schreef:tinkert_tje schreef:handige tip hawai![]()
ik draag mijn bh's 1 a 2 dagen als het erg heet is 1 dag
ik gooi ze gewoon in de wasmachine gebeurd niks mee
Ja maar ik was alleen in het weekend, en meestal wil ik dan net die ene BH weer aan die ik dan al gedragen heb, en om nou 8 BH´s te kopen vind ik een beetje onzin omdat ik duurdere BH´s uit de lingeriezaak heb voor extra stevigheid.
Ik doe het nu al jaren zo en het werkt bij mij prima en ik heb elke dag een schone BH zonder verdere donkere vieze randjes onder je oksel wat je bij veel vrouwen ziet
Konstantine schreef:Hawai schreef:
Ja maar ik was alleen in het weekend, en meestal wil ik dan net die ene BH weer aan die ik dan al gedragen heb, en om nou 8 BH´s te kopen vind ik een beetje onzin omdat ik duurdere BH´s uit de lingeriezaak heb voor extra stevigheid.
Ik doe het nu al jaren zo en het werkt bij mij prima en ik heb elke dag een schone BH zonder verdere donkere vieze randjes onder je oksel wat je bij veel vrouwen ziet
Dat is echt zo...
mimeslosydy schreef:Iris82 schreef:Oké, ik beken, ik was m te weinig.
Kan er makkelijk een week mee doen.
Doe ik nooit met sokken en ondergoed, maar met bh's dus wel..
zelfde hier![]()
ik heb er maar 2 die echt lekker zitten, de anders kruipen omhoog, knellen of zakken af.
zit ik me de hele dag te irriteren, ik spuit er soms deo op![]()
Talisa schreef:Ik laat ze vaak luchten door ze even op te hangen bij een raam. Was ze niet zo vaak, maar wissel vaak af.
Ik heb ook vaak duurdere beha's en ik was eigenlijk voor mezelf maar 2 keer in de week. De werkkleren van mijn vriend wel vaker, maar daar ga ik geen beha's bij stoppen.
RedPassion schreef:Ik draag BH's twee dagen (wil altijd setjes en heb meestal 2 broekjes bij 1 BH), dan gaan ze de wasmand in. Dan draai ik 1-2 keer per week een fijnwasje waar ze bij in gaan.
)

en verder wissel ik gewoon regelmatig.
) waste ik echt netjes met de hand.
Ik heb ook genoeg bikini topjes.