In je mond, vermangd met speeksel lijkt iets zowiezo heel veel te bloeden in vergelijking met eenzelfde wond op de huid ofzo.
Maar goed, ik plaats dat niet omdat ik de klachten van TS weg wil waaien, het lijkt me heel vervelend. Gelukkig is het al minder gaan bloeden begrijp ik. Heb je inmiddels ijs al geprobeerd? Eventueel een ijsklont in een gaasje gewikkeld (zodat hij niet vast gaat plakken aan je tandvlees) en daar op bijten tot hij helemaal gesmolten is. Wordt even lekker kwijlen als je pech hebt, maar flinke kou zorgt er voor dat je bloedvaten sterk samenknijpen. En als je ze lang genoeg koud houdt en ze lang samen knijpen, kan er een korstje/stolsel op het lek vormen en is het misschien over of veel minder. Ik zou wel als je dit gaat proberen, even heel goed je mond spoelen met koud water, daarmee spoel je stolseltjes die er nu zitten weg, maar als het nu nog bloed, dan zijn dat kennelijk niet geheel bedekkende stolsels. Als je die nu laat zitten en gaat koelen, komen er aan die oude stolsels nieuwere en dat samen is een zwak geheel. Je kan dan even beter helemaal opnieuw beginnen zeg maar.
Mooi zo!! Dan nu proberen er niet te veel met je tong aan te friemelen en even geen hete dranken drinken zoals thee, want dan gaan al je bloedvaten weer wijd staan en een zwak stolsel kan dan los schieten, ik zou daar dus vanavond nog even mee wachten.
marleen_usar
Geplaatst: 16-07-10 21:45
Heeft misschien met de warmte te maken,ik had dat toen ook.
xJustMe6
Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-10 19:36
Vanacht werd ik nog een keer wakker, heel m'n bed onder het bloed daarna is het tot nu toe gestopt met bloeden.
Ik heb gister ook 2 kiezen getrokken en mij zeiden ze dat ik het gaasje er pas mocht afhalen als de verdoving was uitgewerkt. Ook zeiden ze tegen me dat ik 24 uur lang alles moest doorslikken en niet mocht uitspugen omdat je dan het bloedstolsel eruit spuugt en dat mag niet.