Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
chocobroodje schreef:s_spikker schreef:ik heb vannacht verschrikkelijke kiespijn gehad.overdag is het uit te houden.
de hele nacht spoelen met water en zakjes van oralB en tandenpoetsen
1 panadol 1000
4 paracetamol 500
5 inbuprofet
1 ppc tablet
En nog was de pijn bijna niet uit te houden..Tegen 5 uur werd het iets dragelijker en ben ik in slaap gevallen.
Nu zit HELAAS mijn tandarts op vrijdag niet en kan pas maandag terecht.
Heb al eens eerder zo'n probleem gehad en kreeg voor nood ibuprrofenbruis
wat wel redelijk hielp!
Mijn verstandkies zit een gat en is ontstoken en ook mijn tandvlees aan die hele kant.
Mijn tandvlees en lippen zijn helemaal dik na een nacht spoelen.
Ik heb de huisarts gebeld voor een ABkuur en ibo-bruis maar kreeg het niet! moet daarvoor maar naar de noodtandarts 25 km verderop !! heb geen vervoer en kan het helaas niet betalen
Wie o wie heeft tips om het weekend en vooral de nachten door te komen..dan is het op de ene of andere manier het ergst!
HELP!!
Bel een andere tandarts! Ik zou zo echt geen weekend ingaanAl die pillen door elkaar zijn ook niet goed, bel je huisarts en vraag voor paracetamol met codeïne
s_spikker schreef:ik heb vannacht verschrikkelijke kiespijn gehad.overdag is het uit te houden.
de hele nacht spoelen met water en zakjes van oralB en tandenpoetsen
1 panadol 1000
4 paracetamol 500
5 inbuprofet
1 ppc tablet
En nog was de pijn bijna niet uit te houden..Tegen 5 uur werd het iets dragelijker en ben ik in slaap gevallen.
Nu zit HELAAS mijn tandarts op vrijdag niet en kan pas maandag terecht.
Heb al eens eerder zo'n probleem gehad en kreeg voor nood ibuprrofenbruis
wat wel redelijk hielp!
Mijn verstandkies zit een gat en is ontstoken en ook mijn tandvlees aan die hele kant.
Mijn tandvlees en lippen zijn helemaal dik na een nacht spoelen.
Ik heb de huisarts gebeld voor een ABkuur en ibo-bruis maar kreeg het niet! moet daarvoor maar naar de noodtandarts 25 km verderop !! heb geen vervoer en kan het helaas niet betalen
Wie o wie heeft tips om het weekend en vooral de nachten door te komen..dan is het op de ene of andere manier het ergst!
HELP!!
Al die pillen door elkaar zijn ook niet goed, bel je huisarts en vraag voor paracetamol met codeïne

want ben als de dood.afram schreef:kies trekken is niet duur....rond 18 euro........zenuwbehandeling is erg aan de prijs....maar is ook een lange behandeling.
als het een verstandskies is die ontstoken is wordt die meestal getrokken en wordt er geen zenuwbehandeling gedaan..
_Sas_ schreef:afram schreef:kies trekken is niet duur....rond 18 euro........zenuwbehandeling is erg aan de prijs....maar is ook een lange behandeling.
als het een verstandskies is die ontstoken is wordt die meestal getrokken en wordt er geen zenuwbehandeling gedaan..
Als het een normale extractie is 20,50
verstandskies is echter meestal een gecompliceerde extractie zoals ze het rekenen en dat is (uit mn hoofd) 40,50
En dan komt er 19,47 weekendtoeslag bij als je in het weekend gaat.
Hoe is het nu met de TS?