Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Was wel gemeen want ik ging al die andere gezichten die ze lieten zien ook onthouden
Dus dan zat ik zo te kijken van: "He? Maar ik heb ze alledrie gezien!"
petroushka schreef:0 goed!! Maar ja dat wist ik al, ik ben dus 1 van die mensen die mijn eigen reflectie niet eens herkend. Voor mij ben ik iedere dag een nieuw gezicht. Het is erg frustrerend aangezien ik dus mezelf niet herken, maar ook mijn ouders niet, vrienden niet, etc. Daarentegen kan ik wel erg goed ruiken, dus ruik ik wie er om me heen zijn. Het enigste probleem is dat als je in een discotheek of cafe bent dat ik dan mijn vrienden niet terug kan vinden als ik naar het toilet ben geweest of iets dergelijks! Gelukkig weten ze het nu allemaal dus als ze me zien zoeken dan zwaaien ze even. Ben benieuwd hoeveel mensen dit nog meer hebben, leuke test iig!
Lijkt me heel apart. Zie je dan niet hoe dicht de ogen bij elkaar staan, de vorm van de wenkbrauw, lengte van het gezicht? Het is gewoon zo buitenaards voor mij, vind het echt interessant! phormicola schreef:petroushka schreef:0 goed!! Maar ja dat wist ik al, ik ben dus 1 van die mensen die mijn eigen reflectie niet eens herkend. Voor mij ben ik iedere dag een nieuw gezicht. Het is erg frustrerend aangezien ik dus mezelf niet herken, maar ook mijn ouders niet, vrienden niet, etc. Daarentegen kan ik wel erg goed ruiken, dus ruik ik wie er om me heen zijn. Het enigste probleem is dat als je in een discotheek of cafe bent dat ik dan mijn vrienden niet terug kan vinden als ik naar het toilet ben geweest of iets dergelijks! Gelukkig weten ze het nu allemaal dus als ze me zien zoeken dan zwaaien ze even. Ben benieuwd hoeveel mensen dit nog meer hebben, leuke test iig!
Zo maf, ik kan me daar echt geen voorstelling bij makenLijkt me heel apart. Zie je dan niet hoe dicht de ogen bij elkaar staan, de vorm van de wenkbrauw, lengte van het gezicht? Het is gewoon zo buitenaards voor mij, vind het echt interessant!