ben je erg gestresst? Van je werk of misschien een relatie die niet helemaal goed loopt? Ik heb echt een jaar lang met hevige maagpijn gelopen waarbij ik als de maagpijn op 't ergst was, dubbel lag van de pijn, letterlijk! Toen ik uiteindelijk een andere baan had en het weer naar mijn zin had op mijn werk, was de pijn ook weg. Ik heb toen ook vele onderzoeken gehad en ze konden niets vinden, ik bleef stug volhouden dat ik niet zo gestresst was, maar achteraf zie ik in dat ik wel degelijk gestresst was en nu zelf depressief, maar goed...ga dus even goed bij jezelf nadenken of er iets is wat je dwars zit, je lichaam kan gewoon niet tegen stress en geeft dmv pijn (waar dan ook) aan dat er iets is mis is...
mocht dit het nou niet zijn, dan weet ik het ook niet...je hoofdpijn klinkt eerlijk gezegd niet echt als migraine (and trust me: I know!), je kan wel gewoon eisen van je dokter dat er meer onderzoeken worden gedaan, eventueel een ct-scan? Gewoon opkomen voor jezelf, niet mee akkoord gaan dat je met pijn moet zitten...is nergens voor nodig! veel succes.
kavama
Geplaatst: 16-07-10 13:18
Heb je ook pijn aan je ogen ?
Ik had ook veel hoofdpijn, misselijk en erg moe. Zelfs naar de oogarts geweest en kon niks vinden. Mijn opticien had al een vermoeden en ik bleek een afwijking aan de ogen te hebben, ik heb nu een bril met prisma glas. Verder heb ik geen sterkte, mijn zicht is verder extreem goed.
marleen_usar
Geplaatst: 16-07-10 21:49
Heb je pijn op een bepaalde plaats,ik heb ook erge hoofdpijn gehad en dat duurde maanden.Pijn is vermoeiend,bij mij zijn mijn vullingen er uit gehaald dat werkte goed.Maar het kwam terug,dat bleek een koemelk eiwit allergie te zijn,maar dat is niet bij de h.a getest want die kan niet alles goed testen.
Ik zou in elk geval de huisarts erop wijzen dat 7 maanden pijnstilling niet heeft geholpen en je dus echt goed nagekeken moet worden. Hoofdpijn kan zoveel oorzaken hebben, maar ik zou als ik jou was zelfs je hoofd aan de binnenkant laten nakijken. Bij mijn dokter moet ik ook flink op mn strepen gaan staan wil ik iets bereiken. Ik blijf altijd zitten tot hij iets heeft gevonden, werkt t niet sta ik erg snel weer op zn stoep.
Wat ik nog niet voorbij heb zien komen: Heb je kijspijn of ergens anders tandpijn? Ik heb een hele tijd met vergelijkbare klachten gelopen en bleek een zware ontsteking boven mijn rechtervoortand te hebben die dit veroorzaakt. Misschien voor de zekerheid ook even een rollfoto bij de tandarts laten maken?
Sterkte!
ellepel
Geplaatst: 16-07-10 23:26
word je elke dag zo moe wakker? kan zijn dat je last hebt van slaapapneu,dan stopt je ademhaling tijdens je slaap en daar word je erg moe van en krijg je dan ook hoofdpijn van. zou dat dus zeker laten nakijken.
stop gewoon es voor de zekerheid met je vitaminepil,wie weet zit er iets in waardoor je dus hoofdpijn krijgt?
ga je hele eetpatroon na,soms krijg je van bepaald eten hoofdpijn.
franka75
Geplaatst: 16-07-10 23:30
En doe dat vooral snel je weet het niet , niet om je bang te maken. maar ga er heen. naar je huisarts
kiepejanie schreef:
Laat je doorsturen naar het ziekenhuis en laat je helemaal binneste buiten keren, mss vinden ze wel wat.
relatie loopt prima, werk is momenteel wat druk maar word zowiezo in september overgeplaatst. dan ga ik ook minder werken.
ik word elke dag zo moe wakker ja.
kiespijn of tandpijn nog nooit gehad,zelfs nog nooit een gaatje gehad.
ogen heb ik geen last van,
kan nog wel koemelkallergie laten testen daar ik dat veel binnen krijg
OneDesire
Geplaatst: 17-07-10 08:56
Heb je hier al eens gekeken: http://www.hoofdpijnpatienten.nl/ Misschien staat er iets tussen waar in je jezelf herkent en kun je daar iets mee.
marleen_usar
Geplaatst: 17-07-10 09:01
Ik ben ooit in een ziekenhuis binnenste buiten gekeerd,maar daar kwam niks uit.Het enige wat bij mij goed werkt is acupunctuur.Ik heb nog maar 1 keer per jaar DE hoofdpijn en na 1 behandeling is het al weg.
ik heb net mijn ogen laten testen maar is niks mis mee,opticien raadde wel aan om toch eens een oogarts te benaderen daar ze zelf niet op alles kunnen testen.
Mijn stiefvader heeft er ook last van. Het kan uit je nek komen, ik weet niet of dit al gezegd is? Er zijn spieren in je nek die je soms, onbewust, aanspant en hierdoor kan die hoofdpijn ontstaan. De andere dingen (moe, misselijk) kunnen misschien weer komen door de (hevige) hoofdpijn.
Ik zou er echt op laten testen, het kan zich door de lucht verspreiden en als jij ergens geweest bent waar wel een besmet bedrijf zit/zat dan kun je het krijgen .
Ik zou het echt aankaarten bij de huis arts. Misschien ben je er nog op tijd bij en kun je nog behandelt worden.
Ik kan niet meer behandelt worden, bij mij zijn ze er te laat achter gekomen.