Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
calyppie_ schreef:vroeger had je altijd van die kleine ''apparaatjes'' die kleine stroomstootjes geven. dit werkte echt heel goed en deed echt geen pijn. je kon er iets van 10.000 keer mee klikken. je had er hooguit 2 nodig voor 1 muggenbult. helaas kan je ze nergens meer kopen. kruidvat had ze eerst wel..
maarja muggenbultej blijven vervelend, maar ik vind een mug die snacht om je heen zoemt tocg veel vervelder hoor! :S
Mocca schreef:Mocht je binnenkort naar Thailand vliegen, dan heb ik de oplossing. Daar heb je mini flesjes met 'wonderolie'. Hele kleine flesjes met een soort gele/oranje vloeistof, ruikt heel sterk (wel lekker, maar stérk), als je dit op een muggenbult smeert heb je er nooit meer last van, jeuk gelijk weg en de bult ook sneller. Olie kan voor van alles gebruikt worden trouwens, ook tegen verkoudheid etc.
Maarja.Komt uit Thailand. Heeft een onleesbaar etiket (tenzij je Thais kunt lezen), en is ook alleen maar in bepaalde delen van de stad te verkrijgen. Wij hebben gelijk een enorme voorraad flesjes meegenomen, zodat we even vooruit kunnen.
Verder smeer ik normaal gesproken met azaron, en tja, er af blijven.

Werkt ook primaa! 't enige nadeel is dat je er ook bloed omhoog mee zuigt en dus van die bloedpuntjes krijgt die in een ongunstig geval daar gerust een maand of 3/4 blijven zitten (maar dat is alleen op specifieke plekken zo)... Maar wel echt de moeite waard om te proberen
IrisP92 schreef:calyppie_ schreef:vroeger had je altijd van die kleine ''apparaatjes'' die kleine stroomstootjes geven. dit werkte echt heel goed en deed echt geen pijn. je kon er iets van 10.000 keer mee klikken. je had er hooguit 2 nodig voor 1 muggenbult. helaas kan je ze nergens meer kopen. kruidvat had ze eerst wel..
Enig idee hoe die dingen heten? Misschien staan ze op internet nog wel te koop namelijk. !
ikdoemaarwat schreef:pilletjes loratidine
verkrijgbaar bij apotheek ook wel claritine genoemd
is voor hooikoorst en andere allergische reactie's maar helpt dus de reactie van de huid wegnemen

Menino schreef:Mocca schreef:Mocht je binnenkort naar Thailand vliegen, dan heb ik de oplossing. Daar heb je mini flesjes met 'wonderolie'. Hele kleine flesjes met een soort gele/oranje vloeistof, ruikt heel sterk (wel lekker, maar stérk), als je dit op een muggenbult smeert heb je er nooit meer last van, jeuk gelijk weg en de bult ook sneller. Olie kan voor van alles gebruikt worden trouwens, ook tegen verkoudheid etc.
Maarja.Komt uit Thailand. Heeft een onleesbaar etiket (tenzij je Thais kunt lezen), en is ook alleen maar in bepaalde delen van de stad te verkrijgen. Wij hebben gelijk een enorme voorraad flesjes meegenomen, zodat we even vooruit kunnen.
Verder smeer ik normaal gesproken met azaron, en tja, er af blijven.
[MW] Goede ervaring Wonderolie wbt (wimper)haargroei!
bedoel je niet dat spul
Evelyne79 schreef:hyawatta schreef:.
En tandpasta blijkt ook erg goed te helpen(menthol)
lol, als je dan op stal bent en je hebt geen tandpasta voorhanden, pak je dan de pot mokzalf