Beter bel je toch even je HA ofzo, het zou een beetje jammertjes zijn als je straks met een kleine in je armen zit en je komt hiet veel verder dan "jamaar op een paardenforum zeiden ze..."
Daarnaast kun je geen gepreek willen over stom zijn, maar onbegrijpelijk vind ik het wel hoor. Als je verstandig genoeg bent om sex te hebben dan moet je ook verstandig genoeg zijn om de consequenties onder ogen te zien.
hoe kan sommige hem dan in de schappen bij de etos hebben gezien?
Lynn_Nikita
Geplaatst: 14-07-10 10:31
geen idee, maar hier krijg je hem echt niet bij de etos lekker, zo`n bonk hormonen, vrij verkrijgbaar zo kan iedereen wekelijks een map halen, lekker gezond
ow w8, volgens mij krijg je hem als je via recept haalt ook gewoon vergoed, en als je die zonder haalt moet je zelf betalen dokter heeft zwijgplicht he
Laatst bijgewerkt door Lynn_Nikita op 14-07-10 10:33, in het totaal 1 keer bewerkt
MiSz_SaNdY
Geplaatst: 14-07-10 10:32
nee je kunt hem ook gewoon bij de apotheek halen maar dat komt wel in de papieren te staan van je dokter zeg maar maar tis nu het 1 of de ander
lyn dat dacht ik dus ook
Stephanie_86
Geplaatst: 14-07-10 10:32
ik heb m gekocht bij de kruidvat maand geleden
Hahaatje
Geplaatst: 14-07-10 10:40
de MAP is tegenwoordig idd bij de drogist verkrijgbaar (dus zonder recept). Ik heb die dingen een tijd terug zelfs een keer bij het benzinestation zien hangen, achter de balie Het is ook niet de troep die het jaren geleden was hoor, je schijnt er geeneens ziek meer van te worden... Ik zeg schijnt want ik heb die dingen zelf gelukkig nog nooit hoeven te gebruiken (lang leve de pil en condooms en dat mensen nog steeds bewust een risico willen lopen met al die SOA's van tegenwoordig... dat snap ik dus echt niet )
Ik wou net zeggen, mn ogen liegen niet, ik heb het zelfs nog in mn handen gehad! Ik zei namelijk tegen mn vriend "hey, iemand heeft zn medicijnen laten liggen". Dus toen pakte ik het doosje op, om te kijken of ik het ff bij de balie moest geven en toen zegt mn vriend "Hey slome, het is een M.A. pil, dat staat ook op het kaartje bij het vakje waar je net dat doosje vandaan pakt". voelde me toen nogal blond, omdat ik geen idee had dat je dat tegenwoordig ook bij de Etos kan halen! Maar je hoeft het dus echt niet bij de apotheek te halen en ook niet op recept.
Een van mn collega's heeft laatst een M.A. pil genomen en die voelde zich wel een beetje gammel en misselijk daarna.