Anders krijg ik ook echte glijpootjes

Met sokken heb ik dat ook echt niet
Draag 's zomers ook nog wel 's sneakers (met sokken gewoon) en dan blijft alles droog zegmaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bienotje schreef:Dat heb ik inderdaad dus ook (heb goede teenslippers van Teva dus geen 1 euro plastic modelletje ofzo, die laat ik bij voorbaat liggen)
Maar zal het bij birkenstocks bijvoorbeeld anders kunnen zijn?

Ffortuna schreef:Yvonnedv: TS geeft aan normaliter geen last te hebben van zweetvoeten, dus een dergelijke behandeling lijkt me dan wat heftig.
Citaat:Jodium stopt de zweetproductie niet. Jodium doodt alleen de bacteriën die de vervelende geur veroorzaken.
Kiwipitje schreef:Wat zou ik graag Birkenstocks aan doen naar mijn werk, maar helaas... hier zijn geen slippers toegestaan

Ffortuna schreef:Ik was wel van plan op de slippers ook nog naar het kopieerapparaat te lopenKiwipitje schreef:Wat zou ik graag Birkenstocks aan doen naar mijn werk, maar helaas... hier zijn geen slippers toegestaan
Ik lees net dat je het toch doet, en zoals jij doe ik het ook (bij ons is het ook niet toegestaan namelijk... maar ja, wat ik onder mijn bureau aan heb ziet toch niemand): slippers voor 'gewoon' en als er iemand is, nette schoenen aan.
Yvonnedv: ik zeg toch ook niet dat het om de geur gaat? Mij lijkt het ook om de zweetproductie te gaan. Ik zei enkel dat ik vind dat je een heftig product aanbeveelt