Cellulite....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-10 15:37

Ja kicken toch?! Ik heb ze ook ontdekt... vind het wel de bom! Ik ga morgen maar eens even shoppen, want om nu de rest van mijn leven van het strand weg te blijven...
Gisteren werd ik nog glazig aangekeken toen het over putten ging, de dame in kwestie vroeg: "maar daar kun jij toch geen last van hebben?"
Ik heb zuchtend mijn rok opgetild en ze moest concluderen dat: "jee, inderdaad zeg... dat had ik niet verwacht".

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:36

Ik heb een heel goede anti-cellulite tip!
Cellulite Night serum van het merk Collistar. Groene fles met pipet, en puur concentraat. Is een bewezen product.
Als je dit heeeeeel trouw (!) s morgens en s avonds smeert, zie je met een maand verschil. Het heeft bij mij echt gewerkt! Ikzag mezelf terug op een vakantiefilmpje, dat ik in mn bikinibroekje wegliep van de camera in de volle zon, en echt glad. En ik heb een voluptueus :D figuur.
Wat ook belangrijk is om te weten is, dat wanneer je stopt met smeren, de cellulite net zo hard weer terugkomt. Dus ook in de winter proberen dagelijks een wat simpelere onderhouds creme tegen cellulite gebruiken. Geloof me, het werkt echt.

Rena100

Re: Cellulite....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 10:53

probleem is gewoon dat het beeld van een mooi lichaam vertekend is door de modewereld...bijna ieder model wordt gephotoshopt, waardoor het dus onmogelijk wordt om daar te tippen!

Ja en ik ook heb putjes en vroeger kon ik in de zomer wel een skibroek aan trekken om het te verbergen, maar toch draag ik nu wel lekker rokjes e.d. alhoewel ik toch graag iets slanker zou willen zijn...maar ik denk dat ik daardoor niet heel veel minder putjes zou hebben...

Als je zelf maar tevreden bent, dan doet de rest er niet toe.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 11:23

Dat vind ik wel een prettig idee (voor mezelf), dat het niets met gewicht te maken heeft. Je hebt gewoon cellulitis of je hebt het niet.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:00

Ik heb ook cellulite jammer genoeg en stria. Schaam me er ook voor durf amper in bikini te liggen maar moet er maarmee leren leven.

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-10 14:03

ik heb alleen striae of zoiets vreselijk vind ik het !
Ben inmiddels 14 kilo afgevallen, maar zoiets blijf je zien, heb geen celulite... maar die striae heb ik rond men navel en ze zijkant van men buik..... :(

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:11

Ow ow, als ik dit zo hoor..

Ik ben dik, ja echt wel. Maaaar... ik schaam me niet voor de putjes en kwabjes in mijn benen! Ik kreeg in het zwembad van mensen zelfs de opmerking dat ik zo'n mooie huid heb. :D Ja ja, de dikke zonder putjes en kwabjes.. Wat dat betreft ben ik blij met mezelf..

Maargoed, ik schaam me voor mijn vetrollen, dikke kont, dikke buik etc.
Dus, conclusie: Iedereen heeft iets.

Vreselijk toch..

Als iedereen elkaar nou eens zou accepteren hoe we zijn, hoefde niemand zich er meer zorgen over te maken :). Maargoed, het wordt vooral veroorzaakt door die modellen inderdaad die zo gephotoshopt zijn.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:28

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-10 13:36

Gulpje: En ze zitten o zo lekker, die wijde mannenzwembroeken.Ik loop er ook al jaren in rond en moet zeggen dat ik me er heerlijk in voel :D

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:39

nikkiej_86 schreef:
ik heb alleen striae of zoiets vreselijk vind ik het !
Ben inmiddels 14 kilo afgevallen, maar zoiets blijf je zien, heb geen celulite... maar die striae heb ik rond men navel en ze zijkant van men buik..... :(

Maar dat kan ook door heel veel komen. Te snel groeien bijv, zo heeft mijn man het op zijn bovenarmen, fanatiek sporten. Mijn neef ook..

Ik heb het op mijn bovenbenen door het wedstrijdzwemmen gekregen :) Dan ben je goed en gezond bezig, maar te veel groei voor je huid, en BAM..

Maar ik denk dat het voornamelijk een vrouw iets is.. En dan voornamelijk bij jezelf.. Je kent elk oneffenheidje.. terwijl het verder bijna niemand opvalt :) Zo durf ik te wedden dat ik bij het grootste deel van de mensen in dit topic zeg 'mooie benen', terwijl de meesten daar zelf anders over denken :)

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:45

ik voel me ook altijd heel tevredeen als ik bij andere (slankere!) mensen ook cellulitis zie :+

Het maakt me echt niet meer uit, vorig jaar ben ik voor het eerst in mijn leven bikini's gaan dragen... en dat had ik veel eerder moeten doen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 10:49

Toch merk ik wel dat het bij mij wel te maken heeft met gewicht. Als ik wat aankom krijg ik meer putten en deuken.
Als ik weer afgevallen ben is het minder. Tuurlijk gaat het niet helemaal weg maar bij mij wordt het duidelijk meer als ik aankom.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 11:00

Magnummm schreef:
Gulpje: En ze zitten o zo lekker, die wijde mannenzwembroeken.Ik loop er ook al jaren in rond en moet zeggen dat ik me er heerlijk in voel :D

:j

Heb overigens geen problemen met mijn striae, mijn vriendje vindt het zelfs heel mooi <3

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:04

Mijn hemel die foto's in die links. 8)7 Wat een enorm verschil zeg. Ongelofelijk. Eigenlijk gek dat we willen voldoen aan iets wat helemaal niet bestaat. Allemaal nep.

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:18

precies.. gek dat wij het niet voor elkaar krijgen met goede verzorging en make-up.. Je hebt gewoon photoshop nodig!! :D

Alhoewel sommige wel meevallen, daar is alleen de kleur wat gewijzigd :)

Op die manier zou ik me ook niet meer druk maken over foto's.. :D

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:25

Jeetje ik kan me zo vinden in je tekst!
Ik volg dit topic even :D
Misschien zit er voor mij ook wel de gouden tip bij.

Binnenkort ga ik dit is een keer proberen:
http://www.drogisterij.net/producten/40 ... _Serum.jpg

Een vriendin van mij heeft het gebruikt en het werkte echt ontzettend goed bij haar!
Dus wie weet pakt het bij mij ook wel, zou leuk zijn :')

Ga zo eerst maar even heel het topic doorlezen!

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:29

Oh en ik kreeg de laatste tijd van meerdere mensen ook de tip om bio oil tegebruiken.
Het staat er niet specifiek op dat het daarvoor bestemd is maar het schijnt heel goed tehelpen!

Dus er staat nog aardig wat op mijn lijstje :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 14:38

ik heb er eerlijk gezegt geen last van :) Daar ben ik dan gezegend mee, Maar niemand is perfect en idd er word zoveel gefotoshopt, vind ik eigenlijk totale onzin, dan ben jij t niet meer, ik fotoshop dus ook nooit.
Je bent zoals je bent vind een ander je niet mooi? goed dan is dat zo

Er was ooit ook eens zo'n dove filmpje wat ook daarover ging

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 20:35

Even een vraagje, word het erger als je ouder word?
En als je het niet had, heb je het toch gekregen? :)