Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en had de eerste week last van duizeligheid, waarschijnlijk omdat ik ineens veel meer zuurstof binnenkreeg
misschien heb ik het boek wel helemaal niet nodig 
Krijg er goede hoop van! Rook inmiddels door mezelf al wel minder, stel het iedere keer uit.
Moet zo alleen weg dus heb hem even neergelegd!
Ben nu driekwart door het boek heen, hij raadt alleen aan om tijdens het lezen te blijven roken? Dat maakt me een beetje in de war en elke sigaret smaakt ook steeds viezer haha
LiSSy schreef:ik was ook nooit van plan om kauwgom, pleisters of pillen te gebruiken. imo verleg je het probleem dan alleen maar omdat je wel nicotine binnenkrijgt en je je verslaving dus gewoon blijft voeden
laat het hem maar voelen!rachel_j schreef:na bijna 20 jaar roken was ik het vorig jaar ineens helemaal beu.
ben naar de huisarts gegaan en heb op het advies van een vriendin om champix tabletten gevraagd, heb er maar 1 strip van aangeschaft, en heb ze niet eens allemaal nodig gehad!
nu ben ik inmiddels ruim een jaar rookvrij!!!
Ik mag geen champix... Als je ooit last hebt gehad van depressies of andere mentale instabiliteiten dan kan je geen champix nemen helaas. Iedereen die ik ken die het gebruikt heeft ook rare dromen, had jij dat ook?
(heb nog 2 sloffen ultra light sigaretten haha) . Overstappen op Ultra light (kan je niet in NL kopen, wel Egypte en zo) heeft er bij mij voor gezorgd dat ik geen behoefte meer heb aan nicotine
Er zit praktisch geen nicotine en teer in en je krijgt dus ook veel minder binnen. Ik rook nu soms weken niet. Dus mochten mensen het echt lastig vinden, stap over op Ultra Light L&M (zilvere uitvoering) dat helpt echt
en je hoeft er niet eens moeite voor te doen, gezien je lichaam geen behoefte meer heeft aan nicotine. Natuurlijk moet je ook zelf minderen, maar dat is vanzelfsprekend