Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daarna nooit meer gehad, maar wel eens licht in mn hoofd en dan denk je wel even terug aan zo'n moment.

Heino schreef:Krijg je ook voldoende zout binnen? Met dit weer zweet je een heleboel zout je lichaam uit, terwijl het dat wel hard nodig heeft! Wanneer je onvoldoende zout binnenkrijgt kan je bloeddruk gaan dalen en daardoor kunnen dit soort klachten ook ontstaan..
casperzot schreef:Heino schreef:Krijg je ook voldoende zout binnen? Met dit weer zweet je een heleboel zout je lichaam uit, terwijl het dat wel hard nodig heeft! Wanneer je onvoldoende zout binnenkrijgt kan je bloeddruk gaan dalen en daardoor kunnen dit soort klachten ook ontstaan..
Dit was het inderdaad. Mijn bloeddruk was 90 over 160. Best laag dus... Ik kreeg inderdaad het advies om zoute dropjes te eten. Verder was gelukkig alles oké. Iedereen heel erg bedankt voor de reactie's!
Amy77 schreef:Ja, daar zat ik ook al raar naar te kijken..90 over 160 is niet laag, maar best hoog toch juist? Ik zat nl op 55 om 110 en dat was laag, normale moet ongeveer 70/120 zijn.

Amy77 schreef:casperzot schreef:Dit was het inderdaad. Mijn bloeddruk was 90 over 160. Best laag dus... Ik kreeg inderdaad het advies om zoute dropjes te eten. Verder was gelukkig alles oké. Iedereen heel erg bedankt voor de reactie's!
he get wat griezelig zeg..ik heb het laatste tijd ook, gelukkig ga ik niet helemaal, kan me meestal nog net vastgrijpen aan iets en drink dan gauw wat, of polsen onder de koude kraan..slaap me suf, haha..ik had een te lage bloeddruk en kalium en ijzer tekort..moet ik nu weer laten testen, gezien ik me nu weer zo voel.
90 over 160 is niet laag, maar best hoog toch juist? Ik zat nl op 55 om 110 en dat was laag, normale moet ongeveer 70/120 zijn.
De roosvicee Ferro drink ik elke dag een glas van, zit ijzer in, ideaal zon thuishulpje al sje je wat slapjes voelt.

Nou ik weet ook dat het niet gezond is :S
Jasterina schreef:ik heb bijna altijd als ik opsta en wegloop dat ik zwart beeld krijg en doof word, (of een piepje).
Dat is nou al 4 x misgegaan dat ik dus ook echt tegen de vlakte ben gegaan. Naar de dokter gegaan en die zei dat het misschien een te lage bloeddruk was, valt niks aan te doen..Nou ik weet ook dat het niet gezond is :S
maarja, dokters wil is wet