melissaxx94 schreef:Auts, dat lijkt me echt pijnlijk!.
Heel veel beterschap, en doe wat er word gezegt niet lopen en ook niet zitten! dan word het sneller beter. Want anders dan gaat het dalijk helemaal fout en dan kan je helemaal niks meer
!.
Beterschap en het komt goed!![]()
ik heb vermorgen gehoort mag rustig zitten en lopen als me rug maar recht is.
en me niet te moe maken
Blinnii schreef:Mel, meisje toch.. wat erg!
Ik hoop van harte dat je er snel bovenop bent, maar ben bang dat je hier nog een lange nasleep van gaat krijgen. Heel veel sterkte in elk geval, dat is niet niks hoor zo'n ongeluk. Lig je in het ziekenhuis in Emmen of ergens anders?Als je het leuk vindt, moet je even je adres sturen, dan krijg je een beterschaps kaartje. Hoop echt dat je pijn onderdrukt kan worden en dat je snel weer op de been bent, succes meis!
ik ben ook bang dat dit nog lang gaat duren , omdat ik ook al altijd rug klachten heb gehad.
ik ben nu weer thuis, je mag het huis adres wel hebben maar dat mag je zelf weten

tyleysmiley schreef:Ontzettend veel sterkte,hoop dat je vlug opgeknapt bent.
Heb zelf ook meerdere malen in het ziekenhuis gelegen en het po-probleem ken ik als geen ander,vond het vreselijk om te doen in bijzijn van anderen,geluidjes enz. Heb voor mijzelf toen de ideale oplossing bedacht(niet al teveel beeldend denken haha)Ik had mijn mp4-speler op,oortjes in,geluid goed hard en onder het mom van:ik hoor niks,dus zullen zij er ook wel geen last van hebben,heb ik menig minuut op dat rotding gezeten hoor.En nee,schaamde me niet echt op die manier,voor mij werkte dat prima,
succes!!
groetjes Linda
edit:lees net dat je strakjes naar huis mag,fijn hoor,beterschap!
het is me uiteindelijk wel gelukt moest gewoon heel nodig en dan lukt het wel
Menino schreef:jemig sterkte zeg, da's niet niets, en au! Hoop voorlopig dat de pijn iig snel weggaat.Heb je een eigen kamer eigenlijk ? (aangezien je 16 bent
)
kan je helemaal niet bewegen of uit bed? Anders heb je ook zo'n po-stoel en die zetten ze dan naast je bed, kan je er zo vanuit je bed opklimmen, en dan kunnen de verpleegsters wieberen... Ik ben net uit het ziekenhuis, maar wel voor iets veel simpelers dan jou (buikoperatie).
Is wel een HEEL stuk relaxter dan een gewone po (alleen toen bij mij de verpleegster weg was ging ik KO, da's ook niet echt fijn als je half bewusteloos op de Po zit/ligten de verpleegster je dan aantreft )
Hoop dat je beetje snel opknapt
kan gelukkig bewegen , ik heb de breuk onder in me rug en aan de kant van de buikholte dat is me geluk, dat het niet me ruggenmerg niet heeft geraakt dan was het veel anders afgelopen ...
ik heb vanacht z'n pijn gehad omdat me breuk waarschijnlijk heeft gebloed en bij me buikvlies is gekomen daardoor zijn mijn darmen in opstand gekomen
en me buikspieren ribben doen zo pijn nu
.
! dan word het sneller beter. Want anders dan gaat het dalijk helemaal fout en dan kan je helemaal niks meer 

... Ik ben net uit het ziekenhuis, maar wel voor iets veel simpelers dan jou (buikoperatie).
en de verpleegster je dan aantreft )
Ik hoop dat je snel kan genezen !!!!