Ik duim voor je dat het allemaal meevalt! Mijn PB staat open. Mijn papa heeft het ook gehad en die is eraan overleden, maar je moet positief blijven
Ik zal aan je denken Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Och jee, vreselijk nieuws.. Mijn vader heeft het ook gehad, op het moment dat je het hoort zakt de grond onder je voeten vandaan.. Maar wij gingen al vrij snel relativeren.. De artsen waren redelijk positief, mijn vader was er vroeg bij en was nog goed gezond.. Bij mijn vader hebben ze eerst 2 weken bestraald om de tumor kleiner te maken, daarna geopereerd en het was niet uitgezaaid. Hij heeft nu wel een stoma, maar dat valt hem allemaal heel erg mee.
Ulrika schreef:Relaxed schreef:Och jee, vreselijk nieuws.. Mijn vader heeft het ook gehad, op het moment dat je het hoort zakt de grond onder je voeten vandaan.. Maar wij gingen al vrij snel relativeren.. De artsen waren redelijk positief, mijn vader was er vroeg bij en was nog goed gezond.. Bij mijn vader hebben ze eerst 2 weken bestraald om de tumor kleiner te maken, daarna geopereerd en het was niet uitgezaaid. Hij heeft nu wel een stoma, maar dat valt hem allemaal heel erg mee.
Mijn moeder krijgt ook een stoma maar ze weten nog niet of het tijdelijk of voor altijd is...wij zeiden al met een stoma is goed genoeg te leven.