Mama heeft darmkanker

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:18

Jeetje, wat een verschrikkelijk nieuws..

:(:)

Ik duim voor je dat het allemaal meevalt! Mijn PB staat open. Mijn papa heeft het ook gehad en die is eraan overleden, maar je moet positief blijven Y;( Ik zal aan je denken

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:20

Ik zat net hetzelfde te denken als Scum, wat gebeurt er toch een hoop vreselijks heh met mensen....mijn vader ging met rugpijn het ziekenhuis in en was 3 weken later overleden aan longkanker.

Ulrika- Ik ben blij voor je dat ze er toch nu zo snel achter zijn gekomen en dat je moeder vandaag al geopereerd wordt. Heel veel sterkte. En inderdaad geldt dat ook voor alle anderen hier...

amillia

Re: Mama heeft darmkanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:26

Heel veel sterkte! Mijn oom heeft al 3x darmkanker gehad, en is er elke keer weer bovenop gekomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:34

Och jee, vreselijk nieuws.. Mijn vader heeft het ook gehad, op het moment dat je het hoort zakt de grond onder je voeten vandaan.. Maar wij gingen al vrij snel relativeren.. De artsen waren redelijk positief, mijn vader was er vroeg bij en was nog goed gezond.. Bij mijn vader hebben ze eerst 2 weken bestraald om de tumor kleiner te maken, daarna geopereerd en het was niet uitgezaaid. Hij heeft nu wel een stoma, maar dat valt hem allemaal heel erg mee.

Ulrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 09:36

Relaxed schreef:
Och jee, vreselijk nieuws.. Mijn vader heeft het ook gehad, op het moment dat je het hoort zakt de grond onder je voeten vandaan.. Maar wij gingen al vrij snel relativeren.. De artsen waren redelijk positief, mijn vader was er vroeg bij en was nog goed gezond.. Bij mijn vader hebben ze eerst 2 weken bestraald om de tumor kleiner te maken, daarna geopereerd en het was niet uitgezaaid. Hij heeft nu wel een stoma, maar dat valt hem allemaal heel erg mee.

Mijn moeder krijgt ook een stoma maar ze weten nog niet of het tijdelijk of voor altijd is...wij zeiden al met een stoma is goed genoeg te leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 09:38

Ulrika schreef:
Relaxed schreef:

Mijn moeder krijgt ook een stoma maar ze weten nog niet of het tijdelijk of voor altijd is...wij zeiden al met een stoma is goed genoeg te leven.

Bij mijn vader was het idd ook zo dat het def of tijdelijk was.. Maar door een bloeding tijdens de operatie moesten ze de plannen omgooien en konden ze het later niet meer weghalen. Bij hem is het dus definitief geworden. Maar mijn vader werkt inmiddels weer volledig, alleen met zwaar tillen moet ie rekening houden. Verder kan hij er heel goed mee omgaan :j

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:00

Pfff meid vreselijk hé :(:)

24 dec. 2009, mijn moeder was jarig die dag.....kreeg ik het vreselijke telefoontje.
's morgens al heel vroeg....Mama is ziek, heel ziek.
Op dat moment wisten ze nog niet wat er aan de hand was.
Ze was met spoed opgehaald door de ambulance.

Uren hebben we met elkaar in spanning zitten wachten op het telefoontje uit het ziekenhuis.

Ze had kanker in haar darmen en wel zo erg dat haar darmen waren geknapt |(
Dagenlang heeft ze moeten vechten voor haar leven.
Maar ze heeft het gered, mijn mama ;)

Het heeft maanden geduurt, maar ze is weer thuis en het gaat goed met haar!

Ik wens jou en je moeder en anderen alle geluk en liefde toe in deze moeilijke tijd! :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 11:55

Alle sterkte van de wereld gewenst voor je moeder, jou en de rest van de familie. :(:)

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:01

jeej, dat lijkt me enorm heftig zeg!
heel veel sterkte en succes voor jou je moeder en naasten!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:06

Ik heb het zeer koud gekregen na het lezen van je verhaal, omdat ik net een paar maanden geleden mijn moeder verloren ben aan hetzelfde... Het is net of ik hetzelfde verhaal nog eens beleef...

Heel veel sterkte en ik hoop en duim van harte dat ze jouw moeder wel kunnen helpen en dat het goed komt :(:)

manon_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:06

Heftig zeg, en dat in zo'n korte tijd!
Mijn vader heeft het 2x gehad, helaas is hij overleden aan deze verschrikkelijke ziekte.
Heel veel sterkte gewenst, voor jou en je familie. Y;(

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:09

Wat erg, mijn vader heeft z'n pleegmoeder door darmkanker verloren ;( Ik hoop dat het voor jullie een heel stuk beter uitpakt! :(:)

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:09

wat een rot nieuws zeg.... ik wil jou, je moeder, en de rest van het gezin heel erg veel sterkte wensen de komende tijd.

Ik hoop echt dat het weer goed komt, Ik zal vanavond een kaarsje voor haar opsteken.

Hou vol he meis...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:10

Heel veel sterkte...

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:14

Wat een verschrikkelijk nieuws! Veel sterkte! :(:)
Laatst bijgewerkt door xxxdonja op 06-07-10 12:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:14

Heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd. Hopenlijk kunnen ze nog veel doen voor je moeder en is het niet uitgezaaid. :(:)

VERAx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:15

Wat een rotnieuws! Heel veel sterkte!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:18

Dit moet echt een klap in jullie gezicht geweest zijn! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe Y;(

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:30

ik weet maar een ding te zeggen: Heel erg veel sterkte

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 12:35

Heel veel sterkte, hopelijk kunnen ze het goed behandelen....
Positief blijven denken ........ :(:)

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 13:18

Jeetje zeg, wat verschrikkelijk!! Wil je heel veel sterkte en je moeder heel veel kracht wensen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-10 23:07

wat verschrikkelijk.

mijn vader heeft het 2x gehad en 2x overleefd ik duim super hard voor je moeder...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 06:58

Heel veel sterkte. Dikke knuffel voor jou, jouw familie en natuurlijk jouw Mamma. :(:)

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:08

Weet niet goed wat te zeggen, maar onwijs veel sterkte!

Natuurlijk ook voor de mensen in dit topic die al iemand aan deze rotziekte zijn verloren..

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 07:13

Onwijs veel sterkte, en ik hoop voor je dat het niet uitgezaait is. :(:)