Moontje1991 schreef:Het is niet voor niks dat moeder natuur heeft besloten dat niet iedereen een kind kan krijgen.
En ja dan kunnen we er met zijn alle tegen in gaan en maar zoeken naar manieren om de waarheid te omzeilen.
Maar of dat nu zo goed is?
Alles heeft een rede dus dat sommigen mensen geen kinderen kunnen krijgen ook.
Ja als je een eenorme kinderwens hebt maar het kan niet is dat niet leuk.
Maar wil je dan echt op onatuurlijke wijze zwanger worden?
Met alle gevolgen en risico`s?
Als moeder natuur wou dat iedereen kinderen kon krijgen dan was dat wel zo geweest.
En waarom de een wel en die ander niet over dat vraagstuk waag ik me niet.
Maar ik denk dat het niet voor niks is.
Niet alleen om overbevolking te verminderen maar er zullen zeker meer redenen zijn.
Niks is zonder reden tenslotte.
En ik vindt persoonlijk dat men zich er dan bij moet neerleggen inplaats van omwegen te gaan zoeken.
Het is mischien makelijker gezegd dan gedaan.
Maar als het de bedoeling zou zijn geweest dat je kinderen zou krijgen dan zou dat toch mogelijk zijn?
En daarnaast door de natuur tegen te werken veroorzaken we alleen maar meer problemen.
Want wat als het gelukt is om iedere vrouw en man vruchtbaar te maken?
Wat komt er dan om te zorgen dat sommigen mensen toch geen kinderen krijgen of in iedergeval niet lang houden?
Nee met behulp van de wetenschap kinderen krijgen vindt ik te ver gaan adoptie vindt ik wel een goed middel er zijn tenslotte genoeg mensen die niet voor hun kind kunnen of willen zorgen.
Ben ik eigenlijk wel mee eens. Maar ik ben 22 en ben nog niet aan kinderen begonnen en weet dus niet hoe vlot het zal verlopen via de natuurlijke weg. Misschien dat ik dan toch eens de gynae contacteer voor andere mogelijkheden, maar verder dan de meest courante techniek zou ik niet gaan.

dan denk ik daar wel aan. Weetje als het niet anders kan dan kan het niet anders.. je weet toch nooit of het nou die avond was of die erna