Die huisarts van mij is echt een oetlul. Hij schrijft me echt altijd zulke lompe medicijnen voor die gewoonweg niet werken. Jammer genoeg zitten alle praktijken hier in de buurt vol, dus kan (nog) niet overstappen.
Allergieen heb ik niet, nooit last van gehad ook. Het is begonnen door de keelamandelonsteking van mijn ex. Toen kreeg ik het ook, daarna nog een paar keer gehad, maar ze mogen er niet uit van mijn huisarts. Hij geeft me geen doorverwijsbrief. Na een aantal keer dus de amandelonsteking te hebben gehad, is het overgegaan in gewone keelontsteking en daar lijk ik maar niet vanaf te komen. Hooikoorts sluit ik zowiezo uit, gezien je daar eigenlijk alleen maar in het voorjaar en soms de zomer last van moet hebben.
Ik doe met je mee. Door de hooikoorts was ik al een tijdje verkouden. Op school loeit de airco ook lekker door. Ik heb dus al 1,5 week keelpijn en nu ben ik een halve week mijn stem kwijt. Dus vandaag heb ik maar een das op zolder gezocht om hem goed warm te houden. Tegen de pijn neem ik asperines, die liggen nu ook standaard naast mijn bed voor als ik weer eens wakker wordt.
Ik heb ook al 3 weken keelpijn in combi met oorpijn. Sinds vorige week weerstand verhogende kauwtabletten gekocht en gegorgeld met zout water en eindelijk sinds gister verlost van de keelpijn!!
lovemeintje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 15:48
Daantjuh88 schreef:
Ik heb ook al 3 weken keelpijn in combi met oorpijn. Sinds vorige week weerstand verhogende kauwtabletten gekocht en gegorgeld met zout water en eindelijk sinds gister verlost van de keelpijn!!
ja werk dat? welke pillen zijn dat?
lovemeintje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 17:20
ik heb weer een kuur antibiotica pff van het weekend mijn verjaardag, mag ik dan wel alcohol drinken?
Nop, geen alcohol! Maar misschien dat je er nu doorheen komt! Ik heb kauwtabletten gekocht van Davitamon, extra energie en multivitamine en mineralen! Dat gorgelen met zout water is uber vies, maar hielp wel!