muggen, brrrr!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-10 23:49

Primula

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 09:47

Polly schreef:
klamboe, super grote vierkante van de kampeerwinkel, nergens meer last van :D

Inderdaad, ik heb er ook eentje gekocht gisteren en sindsdien slaap ik terug zaaaaalig :Y)

Char_elle

Re: muggen, brrrr!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:04

Jaa ik zweer ook bij een klamboe, behalve als je gaat slaapwandelen wat mij vannacht is overkomen! Ik zit nóg helemaal onder.
Ik ga dinsdag naar de dokter want ik krijg gigantische bulten, zo groot als een tennisbal op m'n benen. Mijn voet is inmiddels ook helemaal dik en kan geen schoenen aan. Dus wie weet heb ik dinsdag wel een goede tip!

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:36

Char_elle schreef:
Jaa ik zweer ook bij een klamboe, behalve als je gaat slaapwandelen wat mij vannacht is overkomen! Ik zit nóg helemaal onder.
Ik ga dinsdag naar de dokter want ik krijg gigantische bulten, zo groot als een tennisbal op m'n benen. Mijn voet is inmiddels ook helemaal dik en kan geen schoenen aan. Dus wie weet heb ik dinsdag wel een goede tip!

ik krijg ook giga bulten dr van dus ik hou me aanbevolen voor de winnende tip!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:47

Bij de Xenos hebben ze horren die je gewoon met plakstrips aan je kozijnen vastplakt. Ze zijn super makkelijk, 's winters haal je ze er gewoon vanaf en dan vouw je ze op. Ik spray hem iedere avond eventjes in met anti-mug, net als mijn dekbed. Nergens last van.

Ook heb ik citroen planten in mijn vensterbank staan en een vleesetend plantje ernaast.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:49

Vjestagirl schreef:
Bij de Xenos hebben ze horren die je gewoon met plakstrips aan je kozijnen vastplakt. Ze zijn super makkelijk, 's winters haal je ze er gewoon vanaf en dan vouw je ze op. Ik spray hem iedere avond eventjes in met anti-mug, net als mijn dekbed. Nergens last van.

Ook heb ik citroen planten in mijn vensterbank staan en een vleesetend plantje ernaast.

Die heb ik dus ook, die hor! Echt een superhandig ding :j

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 13:53

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:10

Nou,ik heb een citronella ding in het stopcontact zitten naast mijn bed, maar dat ding werkt dus echt voor geen meter... :\ Vannacht had ik zelfs 5 steken op 1 vinger!!! Mijn middelvinger ook nog, alsof ze tegen mij willen zeggen **** you -O-

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:13

Je kunt trouwens bij het kruidvat een ding kopen wat een hele hoge pieptoon uitstoot, en daar houden ze niet van. Ook ventilatoren vinden ze vervelend...

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:21

Vjestagirl schreef:
Je kunt trouwens bij het kruidvat een ding kopen wat een hele hoge pieptoon uitstoot, en daar houden ze niet van. Ook ventilatoren vinden ze vervelend...

Dat piepding werkt echt niet :\ . Je hoort het zelf ook heel erg...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 14:22

Bij mij werkte het prima. Hij zat onder mijn raam, en ik sliep aan de andere kant van de kamer. Ik hoorde het nauwelijks en de muggen bleven weg.

Goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:03

ja dat piepo ding werkt niet nee word je zelf ook gek van...
en de ventilator maakt bij mij ook te veel herrie en de poezels willen m wel eens om gooien.....

ga nu ff zo'n electiesche halen....

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 15:28

Piepding werkt niet nee. Mijn vriend en ik bij de kruidvat geweest, een piepding en een citronella ding meegenomen... Ik nam de citronella, en hij het piepding. Nou, we hadden net zo goed niet naar de kruidvat kunnen gaan....

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-10 19:18

inderdaad van dat deet spul of gewoon een hor voor je raam :Y)

Char_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 21:19

goldynf schreef:
Char_elle schreef:

ik krijg ook giga bulten dr van dus ik hou me aanbevolen voor de winnende tip!

Het wordt pas volgende week dat ik naar de dokter kan, ga meteen naar een dermatoloog (ook voor andere dingen) maar die schrijven meestal eerder agressievere middeltjes voor, dus ik hoop op een wondermiddel! Want ik durft niet eens in bikini met al die bulten!

vannacht trouwens helemaal mugvrij de nacht doorgekomen. Ik had van dat anti-muggenspul om op je lichaam te sprayen uit Italië en vriendlief had niks op, dus die was de pineut vannacht! :Y)

Brookers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-10 22:27

Ik heb er ook verschrikkelijk veel last van, ik word dan niet 2 of 3 keer gestoken, maar meteen 20 keer.. Wordt helemaal gek van de jeuk nu!
Een tip die ik gehoord heb is Vitamine B complex slikken. Ikzelf heb er nog niet veel van gemerkt (ik gebruik het nog niet lang, dus wie weet komt het wel), maar hoor er wel goede dingen over..

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 20:08

Waarom bestaat er eigenlijk niet gewoon heel simpel een deo met citroen geur? misschien niet het favo geurtje voor een avondje stappen maar wel voor het paardrijden en in de tuin werken ed!!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 23:01

hier vorige nacht ook ontzettend veel last. en ook gelijk met
10 bulten beginnen hier :). wat ik nu op mn kamer staan heb is zo'n citroenplant, zo'n gel die citronella geur verspreidt, en zo'n vleesetend plantje aan mn raam (hihi). ik ben benieuwd.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:47

suuzepuus schreef:
Waarom bestaat er eigenlijk niet gewoon heel simpel een deo met citroen geur? misschien niet het favo geurtje voor een avondje stappen maar wel voor het paardrijden en in de tuin werken ed!!!

Gat in de markt :D :D

Ik word ook helemaal gestoord van die beesten, zit helemaal onder en ben de halve nacht aan het jagen.
In plaats van doodslaan, is opzuigen overigens ook een goed alternatief :) Je hebt ze makkelijker te pakken en geen vlekken op je behang.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 11:48

richtje, met de stofuiger?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:00

Met de stofzuiger ja :j

Ik voel me wel altijd een beetje een debiel als ik midden in de nacht met een stofzuiger midden in de slaapkamer om me heen sta te kijken. Op zoek naar de mug :D
Maar het werkt super!

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:02

Het schijnt te helpen als je Veerust in je kamer spuit voor dat je gaat slapen! Dan heb je nergens last van!

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:04

Oh die heb ik hier nog wel staan denk ik! Ga ik vanavond eens testen :j

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:07

thaampjee schreef:
Het schijnt te helpen als je Veerust in je kamer spuit voor dat je gaat slapen! Dan heb je nergens last van!

veerust mag toch niet meer verkocht worden?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 12:09

Voor paarden niet volgens mij, voor koeien wel :j