bumper schreef:
Zeg dat wel
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Char_elle schreef:Jaa ik zweer ook bij een klamboe, behalve als je gaat slaapwandelen wat mij vannacht is overkomen! Ik zit nóg helemaal onder.
Ik ga dinsdag naar de dokter want ik krijg gigantische bulten, zo groot als een tennisbal op m'n benen. Mijn voet is inmiddels ook helemaal dik en kan geen schoenen aan. Dus wie weet heb ik dinsdag wel een goede tip!
Vjestagirl schreef:Bij de Xenos hebben ze horren die je gewoon met plakstrips aan je kozijnen vastplakt. Ze zijn super makkelijk, 's winters haal je ze er gewoon vanaf en dan vouw je ze op. Ik spray hem iedere avond eventjes in met anti-mug, net als mijn dekbed. Nergens last van.
Ook heb ik citroen planten in mijn vensterbank staan en een vleesetend plantje ernaast.
goldynf schreef:Char_elle schreef:Jaa ik zweer ook bij een klamboe, behalve als je gaat slaapwandelen wat mij vannacht is overkomen! Ik zit nóg helemaal onder.
Ik ga dinsdag naar de dokter want ik krijg gigantische bulten, zo groot als een tennisbal op m'n benen. Mijn voet is inmiddels ook helemaal dik en kan geen schoenen aan. Dus wie weet heb ik dinsdag wel een goede tip!
ik krijg ook giga bulten dr van dus ik hou me aanbevolen voor de winnende tip!
. wat ik nu op mn kamer staan heb is zo'n citroenplant, zo'n gel die citronella geur verspreidt, en zo'n vleesetend plantje aan mn raam (hihi). ik ben benieuwd. suuzepuus schreef:Waarom bestaat er eigenlijk niet gewoon heel simpel een deo met citroen geur? misschien niet het favo geurtje voor een avondje stappen maar wel voor het paardrijden en in de tuin werken ed!!!
Je hebt ze makkelijker te pakken en geen vlekken op je behang.