Lobke_ schreef:Eefske schreef:En het stinkt verschrikkelijk
Wat stinkt?
Ontharingscreme

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lobke_ schreef:Jildau schreef:Ik zit er nu ook wel over te denken om een epileer apparaat te kopen omdat ik gewoon altijd bultjes krijg van scheren. Wat kost zoiets?
Brrrrrrr zo pijnlijk
Je kan zelf kiezen het hangt er echt vanaf wat je er voor wilt uitgeven.
Je hebt ze al voor 20 euro maar ook voor 80 dus het is maar net wat je zelf wilt!
x__Danielle schreef:In een vorig topic hierover las ik iets over een handschoen die je met draaiende bewegingen over je been moest halen, dat zou geen pijn doen en wel werken, kan het nu niet meer vinden, maar wie heeft deze??
Oamaru schreef:Benen zijn hier nooit zo'n probleem, 1 keer in de week scheren is meer dan genoeg. Maar mn bikinilijn daarintegen; help! De ideale oplossing heb ik daarvoor nog niet gevonden, altijd bultjes en ingegroeide haartjes. Ben wel benieuwd naar de ervaringen met Veet koude waxstrips.
Eefske schreef:Oamaru schreef:Benen zijn hier nooit zo'n probleem, 1 keer in de week scheren is meer dan genoeg. Maar mn bikinilijn daarintegen; help! De ideale oplossing heb ik daarvoor nog niet gevonden, altijd bultjes en ingegroeide haartjes. Ben wel benieuwd naar de ervaringen met Veet koude waxstrips.
Die ga ik morgen proberen en ik heb dezelfde problemen als jij dus ik zal het laten weten
__Nicky schreef:Ik heb sinds 2 weken de Braun Xpressive Wet & Dry epileerapparaat. Had altijd heel erg last van rode bultjes en ingegroeide haartjes bij mn bikini lijn dus wilde dit eens proberen. Benen voel ik echt niets van, oksels deed wel zeer maar was te doen en bikinilijn viel ook wel mee. Merk wel dat als je hem gewoon onder een straal water gebruikt, het minder pijnlijk is dan 'droog'. Ben er dus wel tevreden over en geen last meer van bultjes en dergelijke