superlotje schreef:Hoe is het nu met je?
Een ziekenhuis zonder bedden klinkt maf, maar ook in "mijn" ziekenhuis gebeurd het regelmatig dat alle beschikbare plekken gevuld zijn. Met een beetje pech wordt je dan doorgestuurd naar een ziekenhuis verder weg.
Veel succes iig!
nouja, woon in utrecht, dit wa niet eens het dichtsbijzijnde ziekenhuis (En al helemaal niet toen toen 1 of andere vrachtwagen zo'n wegenbord eraf moest rijden, en de hele weg geblokkeerd was. Anderhalf uur onder weg geweest en uiteindelijk onder poltiiebegeleiding over de vluchtstrook gereden
) maar dus wel de enige met een avond- en nachtpost zegmaar .. 
Maar ben uiteindelijk dus met spoed opgenomen en geopereerd... Op het moment dat ze vroegen 'denk je dat het spoed is?' had ik echt zoiets van mowah
Had net diclo op die voor 't eerst z'n werk goed deed, mar had ook geen zin in nog meer van dit gezeur (aagezien ik ook over 3 weken op vakantie ben). Dus ben uiteindelijk dezelfde avond nog geopereerd, en maar goed ook.. Want het hele zooitje bleek wel degelijk (itt wat alle bloedtesten uitwezen ) flink ontstoken te zijn, en waarschijnlijk dus ookal minimaal een maand.. Beetje jammer dat school er nu zo onder geleden heeft.Gelukkig is alles er nu uit

Heb er uiteindelijk maar 3 daagjes gelegen, dus dat valt mee gelukkig!
, dus ben blij dat hij eruit is.
Als ik dat had geweten had ik het nooit gedaan...ik doe het zo vaak namelijk. als ik 600 mg ibuprofen heb doe ik er soms weleens een diclofenac achteraan en heb nooit last gehad van iets?? Ik lees even mee
Mensen gebruiken het voor alles en nog niks, zelfs voor hoofdpijn tegenwoordig, en gooien alles door elkaar. Ik snap niet dat ze het niet in de apothekerhanden houden 

Voornamelijk ibuprofen en naproxen dan.
)