bruiningscreme verwijderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:32

het is "tan remover" van ModelCo. kost wel 26 euro :o

Afbeelding

_emmma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:37

ik gebruik ook zelfbruiner van dove op mn benen, nou was ik vrijdag gestoken door een of ander insect
waardoor ik een bult ter grote van een golfbal op mn been kreeg.
Ik heb er toen een tijd een natte washand opgelegd in de hoop dat de bult zou afnemen (tevergeefs) ;( .
Maar de zelfbruiner was wel weg waar de natte washand had gelegen! Dus misschien een paar uur goed laten weken succes iig

JessicaG

Re: bruiningscreme verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:42

Ja, het is de bovenste toplaatg van je huid die gekleurd is en er nu duo penotti-achtig uitziet. Ik heb hetzelfde probleem met benen, ze worden gewoon niet bruin. Het enige wat in mijn ogen zou helpen is idd misschien wat weken en verder schuren (scrubben). Ik heb zelf spul van de Hema en daar had ik niet zulke erge vlekken mee, ik heb het wel goed uitgesmeerd en ben niet meteen erna naar bed gegaan maar liet het een beetje drogen en je zag haast niet dat er wat op zat maar de meest witte waas was idd wel verdwenen. Maar nu, na elke douchebeurt wordt het weer lichter.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 15:44

Liins schreef:
Offtopic) Lissy: En welke is dat dan :)) ?

of bedoelde je de zelfbruiner? is van loreal. geeft meteen kleur als je opsmeert en kleurt dan in de uren daarna nog wat door. zit ook een subtiel glimmetje in, staat heel mooi

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 16:27

als het een goede zelfbruiner is gaat het wel lang duren.. Wat ik niet helemaal begrijp of het nu zo een bodylotion is die langzaam wat kleur geeft, of echt een spray voor direct kleur?

Het enige wat ik verder nog kan toevoegen is idd goed scrubben.. En even doorbijten :(:) Volgende keer eerst proberen voordat het tropisch is buiten :+

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-10 18:00

haha ja inderdaad. Bedankt iedereen voor alle reacties. Van mijn onderbenen is het nu aardig af... heb paar x verdeeld over de dag gescrubt, je ziet het nog wel maar is wel minder. Mijn bovenbenen zien er nog hetzelfde uit als vanmorgen, dus toch maar rokje met legging aangetrokken ;). Morgen even citroensap halen inderdaad had ik wel meer gelezen.

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-10 20:36

Bij mij gaat het weg als ik mijn benen (een beetje fanatiek :+) scheer (met een wegwerpmesje). Misschien kun je dat proberen?

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 10:40

LiSSy schreef:
Liins schreef:
Offtopic) Lissy: En welke is dat dan :)) ?

of bedoelde je de zelfbruiner? is van loreal. geeft meteen kleur als je opsmeert en kleurt dan in de uren daarna nog wat door. zit ook een subtiel glimmetje in, staat heel mooi

die bedoelde ik idd! :))

Maar die Tan remover is ook best handig zeg!

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 10:50

tips om te verwijderen:
-Nagellakremover (toch wel ja ;))/citroensap
-scrubben
-Klinkt raar maar je benen onharen mer ontharingsspray van Veet, mijn bruin komt dan altijd mee xD
Met de harsstrips lukt dat ook :o

Tips om het bruinsel egaal te krijgen:
1. avond/ochtend voordien scrubben
2. avond/ochtend voordien+ vlak ervoor insmeren met Bodymilk/lotion (goed laten intrekken)
3. als je dan met het bruinsel begint te smeren, een paar dunne laagjes en telkens uitwrijven tot het volledig is ingetrokken voor je weer een nieuw laagje doet ;)

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 11:28

Ik heb echt perfecte bruiningscreme.. nooit strepen :) Van loreal, is wel wat duurder maar je hebt ook wat :)

Die van mij krijg ik er haast niet af, maar met nagellak remover wel. ( pas wel op voor wondjes!)

Lisa_western

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 11:57

xxannemiekxx schreef:
Ah ik ken dat van witte melkflessen :o
Ik heb hetzelfde, mega witte beentjes...
Todat ik zondag mijn bovenbenen (lichtjes) Verbrandde... Insmeren met aftersun en Jahhh ze zijn ietsje bruiner!! :D
OF ga in je korte broek naar de paarden, krijg je bruine(re :Y) ) Onderbeentjes van.
Alhoewel, ze zijn niet meer wit, ze zijn nu bruinig wit :Z
Helaas werkt bruiningscreme niet bij mij ;( Of ik gebruik het verkeerde merk. Welke gebruikte je eerst??

Hmm.... als ik met mn korte broek naar de paarden ga worden mijn benen zwart }>

Annemiek_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-10 14:13

Lisa_western schreef:
xxannemiekxx schreef:
Ah ik ken dat van witte melkflessen :o
Ik heb hetzelfde, mega witte beentjes...
Todat ik zondag mijn bovenbenen (lichtjes) Verbrandde... Insmeren met aftersun en Jahhh ze zijn ietsje bruiner!! :D
OF ga in je korte broek naar de paarden, krijg je bruine(re :Y) ) Onderbeentjes van.
Alhoewel, ze zijn niet meer wit, ze zijn nu bruinig wit :Z
Helaas werkt bruiningscreme niet bij mij ;( Of ik gebruik het verkeerde merk. Welke gebruikte je eerst??

Hmm.... als ik met mn korte broek naar de paarden ga worden mijn benen zwart }>

_O-

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-10 20:47

bedankt iedereen! met de naggellak remover is het inderdaad redelijk gelukt