Sani schreef:als je idd meer zekerheid wilt zou ik langs de HA gaan.
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt en dat er wat moois uitgepoept wordt.
hahahahaha uitgepoept wordt
nou van mij part is het paars, als het maar gezond is haha.
dankjewel

Bon_Bon schreef:hahahahah Gefeliciteerd!!
Ik ben nu 16 weken, bij ons was het wel geplanned maar meteen de eerste maand hartstikke raakdus ik geloofde de kruidvat test niet, heb daarna zo een ongelooflijk dure gedaan van clearblue daarna de andere kruidvat en vervolgens nog een van de deka
Je kan je HA bellen om door te geven dat je zwanger bent, dan word het in computer gezet, handig ivm medicatie etc. je krijgt dan aan de hand van de eerste dag van je laatste mentruatie te horen wanneer het er ongeveer uitkomt
Verder doet HA niks, wel verloskundige praktijk bellen!
Daar krijg je bij je intake gesprek verdere info over hoe of wat
Ik krege mn termijn echo bij 10 weken, maar had op eigen kostne al 2 vroege echo's laten maken, omdat ik het maar niet kon geloven (om eerlijk te zijn nog steeds niet) lol
Ik ben niet misselijk geweest, geen pijnlijke borsten etc. alleen die oliebol hormonen verder niks noppes nada...
oooh wat heeerlijk dat je nergens last van heb, ik ben echt jaloers

ik heb echt zeer pijnlijke borsten, en zo misselijk smorgens.
ook echt helemaal geen eetlust ( ik voel me zo misselijk voor de maaltijd, maar meestal als ik dan 1 hap heb gegeten gaat het wel weer

bedankt voor je reactie.
en jij ook een fijne zwangerschap gewenst

Frozen schreef:Heej ,nou ik had het gisteren al gezegt maar nogmaal GEFELICITEERD:)
Heeft lissie straks een klein vriendinnetje haha..want het word toch echt wel een meisje haha
nee hoor het wordt een jongetje haha.
hebben we altijd gezegt tat krijgt een jongetje en is daarna genezen haha.
ag mij maakt het niets uit, als het maar gezond is daar gaat het om

dan ben ik 11.5 week ongeveer.
!