Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en drink op m'n werk 1 a 2 sportdrankjes. Ik heb dan veel minder dorst en ik val niet om 
Manon_ schreef:Manon_ schreef:Minimaal 2 liter water per dag is helemaal niet goed. Je krijgt ook water binnen via voedingsmiddelen etc. Als je teveel water drinkt raken je nieren overbelast.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gez ... n-ook.html
Je krijgt dus sowieso al 2,5 liter vocht per dag binnen.

ook ik dronk veel te veel water en heb dus ook moeten minderen, maar niet zo ernstig doorgeslagen als hierboven beschreven. Tussen de middag neem ik altijd een cup a soup helder, goed voor het zout en gezonder imo dan een sportdrankje
Paardje_13 schreef:Ik heb 0,5 liter op.
Maar ik heb bijna nooit dorst, dus dan zou ik dagen niks drinken dat is ook niks lijkt me?
_Tara_ schreef:Maar 3 liter in 3 uur... Dat snapt iedereen wel lijkt mij dat dat niet goed voor je is. Die 1,5-2 liter moet je wel verspreid over heel de dag drinken.
Edit: En sportdrankjes zitten naar mijn mening veel te veel suiker in.
Ik zeg alleen dat als je alleen maar water drinkt dat je heel snel door kunt slaan, dat is mijn persoonlijke ervaring
Gewoon zoiets van: Let op, water is goed, maar drink met mate 

Liever dit delen en mensen voor eventuele nare ervaringen behoeden dan dat ik m'n mond dichthou, toch? Het kan niet zo zijn dat ik de enige ben met dit 'probleem'. Ik snap dat ik waarschijnlijk in de minderheid zit, maar dat betekend niet dat ik de enige hoef te zijn in dit topic