Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juul schreef:Trouwens ik las ergens ibu + paracetamol, maar dat zou ik echt niet doen. Kan je maagbloeding van krijgen..

Ik had wel vrij snel steeds een nieuwe nodig en ik heb ook het idee dat de pijn bij mij onder m'n tandvlees zit.
Juul schreef:Trouwens ik las ergens ibu + paracetamol, maar dat zou ik echt niet doen. Kan je maagbloeding van krijgen..
en we zien wel of ze gaan werken... anders heb ik pech. Nog even doorbijten (leuk in deze context...) tot morgen en dan zien we 't wel. Gelukkig mag ik al om 10 uur in de ochtend.
Oei, dat is helemaal naar. Bij mij zit er echt een groot gat en er is een stuk afgebroken (wat dus wel vaker gebeurt, zit echter meestal geen gat onder - ik heb nog verbazingwekkend weinig gaatjes gehad) dus ik moet wel echt naar de tandarts...
). countrygirl schreef:Een ontsteking fabriceert warmte. Door de bacterieëngroei. Daardoor wordt de druk steeds groter. Waar je het ook aan kunt merken is idd. een pijn die zowat overal doorheen komt maar ook dat het 'lijkt' alsof de kies ineens wat hoger is als normaal. Dat IS natuurlijk niet zo... het lijkt zo. Als het een ontsteking is zal de tandarts het openmaken, zodra de druk er dan vanaf is kan de pijn heel snel verdwijnen...
Poeh.. helaas plenty ervaring.....
Fiffill schreef:Wortelkanaalbehandeling zal het wel worden denk ik zo, tenzij het allemaal mee blijkt te vallen... maar ik ga er niet vanuit.
Pijn wordt nu weer steeds erger. Terwijl ik zo wil gaan slapen (en net pijnstillers heb genomen, het lijkt wel alsof die het effect juist versterken).
Kan er niet bij met m'n hoofd
Jij bent een dapper mens!
Slapen kan ik eigenlijk altijd wel.
Oh wat ben ik daar ziek van geweest! 1 voordeel had het wel, echt bang voor de tandarts ben ik niet meer
Prettig is anders natuurlijk maar ik ga niet meer met een enorme spanning naar haar toe. 
want de boel liep uit... en vervolgens duurde het nog een uur om de kies te repareren.
en er waren op de poli mensen te weinig, dus een heel gedoe... ach, hopen dat ik als de verdoving uitwerkt ook echt geen pijn meer voel.
)