Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dovish schreef:Een paar weken geleden heb ik hetzelfde gedaan. En niet voor de eerste keer ook. Ik ehb ervaren dat je er meer pijn aan hebt dan aan een gebroken enkel. Het blauwe komt meestal een paar dagen later trouwens, bij mij na anderhalve week (tijdens het tapen) was het echt diepblauw-zwart.
Nu heb ik nog de tape dus en voel ik me super mobiel, ben nu al bang voor dinsdag als de tape er af moet. Ik hoop voor je dat je ook snel tape krijgt, dan kan je weer een beetje uit de voeten.
succes!
astridklomp schreef:Ik vind het niet goed klinken dat het bij aanraking al zeer doet en dat je tintelingen hebt en dat je het niet goed kan bewegen. Het lijkt zoals jij het omschrijft een beetje op Postraumatische Dystrofie. Ik heb zelf ook enkel gekneusd, gebroken, voet gekneusd en voet gebroken, allemaal door paardenongelukjes. Maar zoveel pijn bij aanraking had ik niet, alleen bij belasting. Ik heb door een auto ongeluk mijn pols gebroken gehad en daar een lichte vorm van Postraumatische Dystrofie aan gehad, en dat deed heel erg zeer bij aanraking en ook kon ik mijn pols niet bewegen.
Maar het kan ook een zenuw zijn of dat er eea beschadigt is, maar ik zou voor de zekerheid toch zsm terug naar het ziekenhuis gaan want normaal is het niet hoor als je zoveel pijn hebt! En mocht het wel een vorm van Postraumatische Dystrofie zijn dan is het het beste als je er snel bij bent.
renskje schreef:en het stomme is, als ik dus met mn tenen iets aanraak, hoe licht ook, dan ga ik door de grond
maar de artsen hebben ook wel in mn voet en been geknepen.
dat was wel gevoelig, maar niet heel pijnlijk..
renskje schreef:hmmm... misschien toch even bellen!
ben net naar het toillet gehupst. heb denk 3 minuten niet met mn been omhoog gelegen, en mn tenen werden al blauw...
kan je ook gewoon de ehbo bellen dan?
geen ervaring mee eerlijk gezegd..
renskje schreef:nee, ik laat me altijd overrompelen door wat mensen "met verstand" dan opratelen wat het allemaal is...
dan voel ik me dus meteen weer een aansteller..