Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynske78 schreef:Lynske78 schreef:Ik snap niet dat die deur bij de HA altijd plat gelopen moet worden. Was laatst ook op het nieuws dat mensen te vaak naar de Ha gaan.
De meesten klachten verdwijnen binnen 6 weken wel. Je gaat echt niet zomaar dood. En als je komt wordt je toch weer weggestuurd. Want als het niet echt nodig is moet je echt geen antibiotica slikken. Je lichaam kan een hoop dingen zelf oplossen.
Mijn huisarts suggereert altijd als je geen koorts hebt en geen bloed (urine, ontlasting) dan is het meestal niet zo erg.
Ik zou zeggen kijk het even aan en koop een zwangerschapstestje.
Lang leve het vragenuurtje van de assistente!
Toch kun je maar beter geen 6wkn wachten als je een blaasontsteking hebt. Je lichaam kan veel, maar die medicijnen zijn er niet voor niks.
of het komt omdat ik er nu de hele tijd op let.
! Dus dan las ik een stopweek in en daarna is het over!
s_spikker schreef:Vandaag is dus de 3e dag dat ik de pil niet heb ingenomen. maar ben dus nu wel goed ongesteld bahbah
vanmorgen ook lekker buikkrampen erbij.
Ik werd vannacht wakker gebeld om kwart over 5 en ging toen naar de wc en was toen dus ook erg misselijk. En ben nog steeds heel erg moe. Zou zo de hele dag kunnen slapen. :S
Ook blijf ik het dus telkens koud hebben.
Maar zwanger niet denk ik omdat ik nu ik de pil gestopt ben wel ongesteld word/ of is dit een valse bloeding door de pil?
Ik denk dat ik daarmee moet wachten tot ik niet meer ongesteld ben ? Wietsje92 schreef:Ik zou er bij de huisarts gewoon op aandringen dat je bloed wilt laten prikken. De vermoeidheid moet gewoon verklaard kunnen worden, het hoeft geen bloedarmoede te zijn. Want bloedarmoede is haast onmogelijk als je aan de pil bent. Het zou ook Pfeiffer kunnen zijn, of er zit toch ergens een ontsteking in je lichaam.
s_spikker schreef:Wietsje92 schreef:Ik zou er bij de huisarts gewoon op aandringen dat je bloed wilt laten prikken. De vermoeidheid moet gewoon verklaard kunnen worden, het hoeft geen bloedarmoede te zijn. Want bloedarmoede is haast onmogelijk als je aan de pil bent. Het zou ook Pfeiffer kunnen zijn, of er zit toch ergens een ontsteking in je lichaam.
pfeifer heb ik al gehad toen ik 15 was en dat kan je geloof ik maar 1 keer krijgen toch.
ik zal volgende week even een afspraak maken en mijn klachten eens voorleggen als ik er nog zo'n last van heb. wat ik eigenlijk niet hoop.