Smeerseltjes verslaafd!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:34

ik heb van Sabon
- aloe vera Cleanser
- aloe vera Facial Wash
- sea weed dag en nacht creme
- night cream
- Ody scrub - delicate Jasmin
- en nog een geur zakje

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 18:41

Sabon lijkt op een kruising tussen TBS en Lush. De potjes en kant en klaar van TBS, en het chique, home-made gevoel van Lush.

SpikkelFire

Re: Smeerseltjes verslaafd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:44

Ik houd ook van smeersels en dingetjes (en ook heel veel van luchtjes). Ik ben nu gek van Victoria's secret, heb van mn buitenlandse schoonzus 3 flessen met bodymist gekregen, LOVE IT :+:
Verder qua bodylotion niet veel bijzonders op het moment. Mijn voornemen is om eerst alle flessen die ik wel eens krijg met verjaardagen enzo op te maken en dan dingen te koop die ik zelf lekker vind. :+: Mn moeder heeft ook veel dingen in de winkel (www.balinea.nl), vooral lekkere scrubs en zeepjes!

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:44

annehoe schreef:
ik heb van Sabon
- aloe vera Cleanser
- aloe vera Facial Wash
- night cream
- en nog een geur zakje

Ik heb ook die aloe vera face wash :j
Die vind ik heeeerlijk :j
Is de cleanser ook zo lekker?

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 18:47

Ik wil al heel lang een keer zelf zeepjes maken. Lijkt me geweldig, alleen ben ik behoorlijk ongeduldig en wil dus gelijk proberen om Lush-remakes te maken... :')

Maximrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:49

Ik heb ook van die buien met smeerseltjes enzo!

Let wel op in de zomer met een zoete bodylotion in de zomer bijen zijn er gek op! :j

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:50

Ik ben dol op Rituals :+:
Omdat ik een heel gevoelige huid heb is het altijd even aftasten hoe ik op zeepjes en smeerseltjes reageer, dus Lush en Sabon ga ik binnenkort rustig uitproberen :9

Verder altijd allerlei smeerseltjes voor m'n gezicht, voor het slapen gaan altijd een heel ritueel: oliepads voor ogen, cleansing milk voor hele gezicht, vervolgens tonic, dan even met lauw water afspoelen en een lekker nachtcrèmetje en speciale oogcontourcrème *D

En vind het ook heerlijk om naast m'n parfum een bodylotion met die geur te gebruiken, ruik je dubbel zo lekker :D

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:51

Juangi schreef:
Ik wil al heel lang een keer zelf zeepjes maken. Lijkt me geweldig, alleen ben ik behoorlijk ongeduldig en wil dus gelijk proberen om Lush-remakes te maken... :')

Mijn moeder doet zelf zeep maken :D
Is echt leuk hoor, en heeeerlijk :j

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:54

Ik ben ook helemaal smeerseltjes verslaafd!! Het probleem alleen is dat ik heel veel uitprobeer en 80% niet fijn vind en dan weer afgeef aan mijn moeder enzo. Ik smeer me elke dag van top tot teen in. Het fijnste wat ik heb is bodybutter van Say Yes to Carrots. Dan heb ik ook nog hele fijne bodylotion met een heerlijke geur van Bath & Bodywork (uit Amerika). Daar heb ik ook verschillende lipbalsems van Burts Bees gekocht. 3 dollar per stuk! Voor mijn gezicht gebruikt ik Vichy, met af en toe een uitschieter van Lancome. En ik ben helemaal verslaafd aan de Eight Hour Creme van Elizabeth Arden. Werkt supergoed, is wel vet, dus die is voor alleen snachts.

Oh en ik heb zelfbruiner van het merk Aviva. Is hier niet bekend, maar dit zijn zelfbruiners die niet ruiken en geheel organisch zijn. Een van de weinige zelfbruiners waar ik niet oranje van wordt :+

Van Rituals vind ik de oogschaduw en lipstick mooi (die met die edelstenen erin :D ). Verder ben ik helemaal verslaafd aan de Juicy tube van Lancome.

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 18:57

Oh en om mijn gezicht 's avonds schoon te maken gebruik ik Zwitsal wasgel zonder zeep. Die ruikt heerlijk! In bad gooi ik badschuim van Zwitsal. Ik ben helemaal weg van badschuim die ze heel af en toe bij de Lidl hebben, heb vorig jaar 12 flessen gekocht omdat ze die echt maar 1 of 2 keer per jaar in de winkel hebben. Helaas is die al een hele tijd niet meer in de winkel geweest zodat ik niks meer heb :(

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 18:59

MontyRulezz schreef:
Oh en om mijn gezicht 's avonds schoon te maken gebruik ik Zwitsal wasgel zonder zeep. Die ruikt heerlijk! In bad gooi ik badschuim van Zwitsal. Ik ben helemaal weg van badschuim die ze heel af en toe bij de Lidl hebben, heb vorig jaar 12 flessen gekocht omdat ze die echt maar 1 of 2 keer per jaar in de winkel hebben. Helaas is die al een hele tijd niet meer in de winkel geweest zodat ik niks meer heb :(

Welke fles is dat? Kan eventueel hier eens kijken :) En dan met overleg opsturen??

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:02

okee mn rosebud is gesmolten :') hij stond tegen het koelvennetje van mn laptop.....ik was er zo zuinig op!!!

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:13

Ben ook wel van de smeerseltjes, vind vooral de Therme zen white lotus
erg lekker. De douchegel en het body serum, blijf je ook lekker lang ruiken. De douchegel van Bourjois (puur avontuur en teder geluk)is ook erg goed. Voor mijn gezicht gebruik ik Roc of L'oreal.

Heb wel redelijk veel smeerseltjes staan eigenlijk, maar vergeleken met toen ik in de drogisterij werkte is het niks :o Wat je toen altijd niet kreeg van vertegenwoordigers of als je de nieuwste smeerseltjes zelf eens wilde proberen, heel erg verslavend :D

annehoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:23

DeadxStar schreef:
annehoe schreef:
ik heb van Sabon
- aloe vera Cleanser
- aloe vera Facial Wash
- night cream
- en nog een geur zakje

Ik heb ook die aloe vera face wash :j
Die vind ik heeeerlijk :j
Is de cleanser ook zo lekker?

Hij is enorm vet, daar moet je van houden.
Daarom gebruik ik hem erg weinig

MontyRulezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 19:35

Juangi schreef:
MontyRulezz schreef:

Welke fles is dat? Kan eventueel hier eens kijken :) En dan met overleg opsturen??

Dat zou super zijn!! Het is van het merk Cien, niet die grote 8 hoekige flessen met 2 mengsels die je moet schudden, maar dat zijn kleinere flessen en de geur is wei en honing. Wit mengsel van binnen. Ik heb zelfs een mail naar de Lidl gestuurd en kreeg te horen dat die voorlopig nog niet in de winkel zou komen. Ruikt heerlijk.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 19:48

Ik zal eens kijken, woon er tegenover :')

Oehhh Rituals vind ik echt zo'n créme de la créme merk. Errug duur... Maar wel lekker. Therme heb ik nog niet gebruik, net als Kneipp. Heb méér dan genoeg op dit moment. Al staan die producten wel op mijn lijstje voor Mini-spa! <3

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:22

Rituals heb ik laatst een hammam setje van gehad, dat is ook echt een aanrader met de body mud en whipped rice cream o.i,d :)

Lush is trouwens echt mijn HG, daar heb ik veel van (inmiddels dingen aan het opmaken dus ook veel dingen van gehad).

TBS minder, maar een handvol. En Sabon is me principieël te duur. ;) En ik wil best ergens wat geld aan uitgeven, maar voor die prijzen vind ik het te zonde om uberhaupt te gebruiken :+

Ik heb trouwens een nieuwe webdshop waar ik compleet fan van ben:
http://www.grumpygirlcandles.com/

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-10 20:27

Jilletje schreef:
okee mn rosebud is gesmolten :') hij stond tegen het koelvennetje van mn laptop.....ik was er zo zuinig op!!!

Ik zei toch dat t snel smolt.. :')

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-10 20:30

Als het goed is, hard het toch weer uit? Dat heb ik wel met mijn Bodyshop lipgloss...

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:33

Dat wel!

Maar bij mij zit het nu dus in de deksel en het blikje zelf :+

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-10 08:34

Hahahaha! Nog een keer laten smelten?

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:35

Nah :+ K koop van de week wel weer even nieuwe.
Denk dat ik dat in Amsterdam ga kopen..Kan ik meteen naar the Bodyshop :=

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 08:42

Bestellen via e-bay zijn ze gewloof ik goedkoper dan bij de douglas ofzo dacht ik ;)

SanneVDJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-10 12:41

Oewh ik ben verslaafd aan smeerseltjes en cremetjes :o het is echt erg hoor. soms weet ik niet eens meer wat ik heb.

Siggislief wat heb jij veel Lush!!!
Ik heb daar een massagebar van en een shampoo, maar eerlijk gezegd liggen die in een la in de badkamer :+ Zoveel verschillende dingen dat sommige dingen maar liggen.
Zelf ben ik ook dol op rituals.
Als ik ga opnoemen wat ik allemaal heb, en hoeveel kan ik mij gaan schamen :P
We woonde eerst met zijn 6en, = ik, vent en onze kids en 2 vrienden (die nu eindelijk een huis konden bemachtigen in de koop)..is er veel gekocht, blijven liggen enzo. Dan lag er weer wat in de vakantietas etc, vele halve flessen dus.

Ik ben momenteel opzoek naar goede spullen, zonder parabenen ed. Zo natuurlijk mogelijk. Daarin zijn Lush, Weleda, Kneipp iig bekend, andere die jullie kennen?

Eerst deze spullen uitdunnen eer ik nieuwe koop hoor ;).

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-10 12:48

Bepaalde spullen van The Bodyshop, als ik het goed heb. En de Lush inderdaad.

Of even bij De Tuinen kijken.