Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mn moeder heeft ook veel dingen in de winkel (www.balinea.nl), vooral lekkere scrubs en zeepjes! 

). Verder ben ik helemaal verslaafd aan de Juicy tube van Lancome.

MontyRulezz schreef:Oh en om mijn gezicht 's avonds schoon te maken gebruik ik Zwitsal wasgel zonder zeep. Die ruikt heerlijk! In bad gooi ik badschuim van Zwitsal. Ik ben helemaal weg van badschuim die ze heel af en toe bij de Lidl hebben, heb vorig jaar 12 flessen gekocht omdat ze die echt maar 1 of 2 keer per jaar in de winkel hebben. Helaas is die al een hele tijd niet meer in de winkel geweest zodat ik niks meer heb
En dan met overleg opsturen??
hij stond tegen het koelvennetje van mn laptop.....ik was er zo zuinig op!!!
Wat je toen altijd niet kreeg van vertegenwoordigers of als je de nieuwste smeerseltjes zelf eens wilde proberen, heel erg verslavend

DeadxStar schreef:annehoe schreef:ik heb van Sabon
- aloe vera Cleanser
- aloe vera Facial Wash
- sea weed dag en nacht creme
- night cream
- Ody scrub - delicate Jasmin
- en nog een geur zakje
Ik heb ook die aloe vera face wash
Die vind ik heeeerlijk
Is de cleanser ook zo lekker?
Juangi schreef:MontyRulezz schreef:Oh en om mijn gezicht 's avonds schoon te maken gebruik ik Zwitsal wasgel zonder zeep. Die ruikt heerlijk! In bad gooi ik badschuim van Zwitsal. Ik ben helemaal weg van badschuim die ze heel af en toe bij de Lidl hebben, heb vorig jaar 12 flessen gekocht omdat ze die echt maar 1 of 2 keer per jaar in de winkel hebben. Helaas is die al een hele tijd niet meer in de winkel geweest zodat ik niks meer heb
Welke fles is dat? Kan eventueel hier eens kijkenEn dan met overleg opsturen??

En ik wil best ergens wat geld aan uitgeven, maar voor die prijzen vind ik het te zonde om uberhaupt te gebruiken

het is echt erg hoor. soms weet ik niet eens meer wat ik heb.
Zoveel verschillende dingen dat sommige dingen maar liggen.
.