Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik heb nu nog steeds wel dat als ik veel stress heb dat ik gelijk geen trek meer heb ik vette dingen en vlees staat me dan ook enorm tegen. 
x_Marr schreef:Je examenuitslag

phormicola schreef:Mijn moeder had dit ook een aantal jaar geleden, ze woog op een gegeven moment nog maar 49 kiloNa een jaartje kon ze ineens weer beetje bij beetje gaan eten en is ze weer bijgekomen. Nu is ze zelfs aardig 'gevult'
Ze hebben ook nooit kunnen vinden wat het was.
Probeer vitamine pilletjes te nemen, dat helpt al iets.

Arabesk schreef:Omdat je examen hebt gedaan is je lichaam nog gestresst, bovendien zou ook wel eens mee kunnen werken dat je het zwarte gat op je af ziet komen. Na je examen is er ineens niets meer. En volgend jaar moet je natuurlijk aan wat nieuws beginnen, vergeet niet dat dat ook veel stress oplevert.
Ik heb dat ook een tijd gehad, en als ik meer at dan werd ik gelijk misselijk en voelde het alsof alles er weer uit kwam. Ik heb nu nog steeds wel dat als ik veel stress heb dat ik gelijk geen trek meer heb ik vette dingen en vlees staat me dan ook enorm tegen.
Het gaat wel weer voorbij en ik maak me er niet zo druk meer om. Ik eet dan gewoon wat ik hebben kan en ik let er wel op dat ik ook nog fruit en groente eet (dat smaakt me dan meestal ook beter).

marleen_usar schreef:Huisarts kan niet alles testen,mijn dochter heeft 6 jaar bijna niks gegeten.Ben je ook misselijk of alleen geen honger gevoel? Bij een allergie centrum kwam er uit een koemelk eiwit allergie en candida schimmel.

(idd, ruilen? heb nog genoeg vulsel zitten
)
. Kwam op dit topic door de zoekmachine, misschien dat er iets over stond. En ja hoor!
.
Onbewust heeft dat toch een flinke impact op je lichaam.