Een BEUGEL.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

flappie28 schreef:Wist niet dat het bestond, maar:
Het O-Centrum in Venlo
In het O-Centrum Venlo kan iedere nagelbijter van zijn of haar bijtgedrag worden afgeholpen. Zelfs de meest verstokte patiënten stoppen al op de eerste dag van de behandeling met nagelbijten. Niet alleen de symptomen van het nagelbijten, maar ook de oorzaak wordt bestreden. Het resultaat: 97 procent van de patiënten die we bij het IPO vanaf 2005 hebben behandeld zijn genezen.
http://clients.mediafabriek.eu/StopNage ... handeling/
Bijt zelf geen nagels, maar heb een collega die tegenover me zit en die doet het bijna de hele dag door,
maar ik begrijp dat het niet eenvoudig is om er af te komen en dat zelfs Bytex vaak niet helpt.
Eleandra schreef:flappie28 schreef:Wist niet dat het bestond, maar:
Het O-Centrum in Venlo
In het O-Centrum Venlo kan iedere nagelbijter van zijn of haar bijtgedrag worden afgeholpen. Zelfs de meest verstokte patiënten stoppen al op de eerste dag van de behandeling met nagelbijten. Niet alleen de symptomen van het nagelbijten, maar ook de oorzaak wordt bestreden. Het resultaat: 97 procent van de patiënten die we bij het IPO vanaf 2005 hebben behandeld zijn genezen.
http://clients.mediafabriek.eu/StopNage ... handeling/
Bijt zelf geen nagels, maar heb een collega die tegenover me zit en die doet het bijna de hele dag door,
maar ik begrijp dat het niet eenvoudig is om er af te komen en dat zelfs Bytex vaak niet helpt.
Dat is failliet gegaan voor het goed en wel begonnen is. De oprichter hiervan is mijn buurman geweest, vandaar dat ik dat weet.
Citaat:Een nagelbijter wordt u niet van de ene op de andere dag. Het is een aandoening die zich door de tijd heen ontwikkelt. Nagelbijten wordt vaak als een zwakte gezien. Maar dat is vooral onwetendheid. Nagelbijten is een (erfelijke) ziekte.
Als u weet dat nagelbijters patiënten zijn, dan gaat u ze heel anders zien.
... Maar dat was ook maar een zelfbedachte theorie..

.
. bijt er vrolijk doorheen
! het is zo mooooi
.