lovebinky: zo zie je maar weer dat goedkope mascara's niet altijd slecht hoeven te zijn.

ik vind de kwaliteit wel minder, als ik eerlijk moet zijn.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(23 euro) maar niet te vergelijken met welke drogisterij-mascara dan ook
Heb er regenbuien & huilbuien mee overleefd en heb hem op pinkpop opgehouden bij het slapen (slecht slecht, ik weet het
)..en het zat nog steeds!
Dus als ik er niks aan zou doen, zou het met douchen ook hetzelfde blijven zitten. 

. 
xAylie schreef:wimpers verven is voor mij geen oplossing, het geeft niet hetzelfde effect als mascara.
ik denk dat ik die Maxfactor Masterpiece waterproof eens ga proberen.

adecuada schreef:Le 2 de Guerlain van Guerlain is een hele goede waterproof mascara.
Erg handig is dat er aan beide zijden van de flacon een borsteltje zit, een klein borsteltje voor de onder wimpers en lastige hoekjes, en een groot borsteltje voor de boven wimpers.
De flacon zelf is ook mooi om te zien vind ik zelf.
Nadeel is alleen dat deze mascara 35 euro kost.
Zo ziet de mascara eruit:
http://www.sephora.com/assets/dyn/produ ... 5_hero.jpg
(Alleen bij de waterproof versie is de flacon paars)
Dat is handig
Geeft hij een beetje veel effect? Want ik heb altijd van die megadramaticlookmascara's omdat ik echt 0,0 wimpers van mezelf heb
... Menino schreef:adecuada schreef:Le 2 de Guerlain van Guerlain is een hele goede waterproof mascara.
Erg handig is dat er aan beide zijden van de flacon een borsteltje zit, een klein borsteltje voor de onder wimpers en lastige hoekjes, en een groot borsteltje voor de boven wimpers.
De flacon zelf is ook mooi om te zien vind ik zelf.
Nadeel is alleen dat deze mascara 35 euro kost.
Zo ziet de mascara eruit:
http://www.sephora.com/assets/dyn/produ ... 5_hero.jpg
(Alleen bij de waterproof versie is de flacon paars)Dat is handig
HebbenGeeft hij een beetje veel effect? Want ik heb altijd van die megadramaticlookmascara's omdat ik echt 0,0 wimpers van mezelf heb
...