wie heeft gelnagels?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 16:39

markies schreef:
Ik heb ook gel nagels en ga om de 4 weken terug. Heb nu een paarse glitter rand met een blanke glittergelnagellak eroverheen en ze zitten perfect en blijven ook zo zitten totdat ik weer moet laten opvullen. Persoonlijk vind ik gel prettiger omdat het wat zachtiger is en natuurlijker ook met de paarden makkelijker schoon te houden.

hey,

je zei iets over opvullen? Is het niet zo dat ze om de 4 weken eerst helemaal die gel van je nagels moeten doen en dan er terug opnieuw gel aandoen?

Lien_dv

Re: wie heeft gelnagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 16:39

en hoeveel betalen jullie voor het elke keer opnieuw te laten plaatsen om de zoveel weken ?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:41

Ik heb ook al 1,5 jaar gelnagels. Dit bevalt mij erg goed.
Heb al heel veel nailart op mijn nagels gehad. Erg leuk.
Waar ik ga liggen allemaal voorbeelden waar je uit kan kiezen. Zelf heeft de nageslstylist ook zelf nieuwe idee die ze vaak uitprobeert :D

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 16:42

Ik laat om de 4 weken opvullen.
Voor opvullen betaal is 24,50 en dan komt de prijs van nailart ernog bij

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 16:55

wat is dan juist opvullen? wat ik eronder versta is: het gedeelte dichts bij je vinger waar je nagel begint te groeien?
En ziet het er dan nog even mooi uit opgevult als helemaal opnieuw gedaan?

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 17:19

eerst word je nagel wat er op je nagel nog zit gevijld. Tot een klein laagje op je nagel over is. Dan word het gedeelte waar niks meer zit opgevult en ook een laagje over de nagels die er nog zit. Dan moet je onder de lamp en daarna word het weer in de juiste vorm geveild.
Zo doet ze het bij mij altijd

Saphia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:40

Brrr, krijg er al rillingen van als ik er aan denk. Ik heb een tijdje acrylnagels gehad, toen is er eentje zó erg ingescheurd dat het helemaal bloedde en ik zelf m'n nagel eraf moest trekken :\ je nagels worden er ook heel slap van, het heeft echt heel lang geduurd voordat mijn nagels daarna weer sterk waren.

Nou vind ik het wel ontzettend mooi, dus ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met solar nagels?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 23:10

Ik heb momenteel acrylnagels, met burberry print.
Heb ze nu een weekje en ze beginnen ookal flink uit te groeien, nog 2 weken en dan liggen ze er toch echt af :o
Na een halve week was er ook al 1 gebroken dus die moet ik morgen laten repareren.

De volgende keer neem ik niet z'n opvallende nail art want daar ben je zo op uitgekeken!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 06:14

Moirsa schreef:
De volgende keer neem ik niet z'n opvallende nail art want daar ben je zo op uitgekeken!

Dat is wel iets om te onthouden :D Goede tip :j

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:25

Ik vind juist dat je snel uitgekeken raakt op french manicure. Ben ik snel zat.
Nail art vind ik juist heel leuk.

Nagels worden er indd niet beter op (eigen nagels) maar ja ik beet zo erg dat ik al amper nagesl had ;)

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 08:32

Ik lees hier even mee, ik twijfel of ik het zal laten doen. Dacht er wel aan om voor de zomer mijn tenen te laten doen, doet iemand hier dat?

xmarliez

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 09:38

Het is niet de bedoeling dat je eigen nagels er veel onder lijden. Als je optijd bijwerkt krijgen je eigen nagels juist de kans om te groeien en sterker te worden, als er namelijk nog geen nagels afliggen dan vijl je de natuurlijke nagel niet meer en beschadig je die dus ook niet. Als je ze eraf gaat bijten of trekken dan beschadig je de eigen nagel. Omdat er al een stukje vanaf is gevijlt (dit moet natuurlijk niet te veel zijn) en dan ook nog eens de nagel eraf trekt haal je nog een laagje van de natuurlijke nagel af waardoor je rode plekken op de nagelplaat krijgt, dit gaat pijn doen en zorgt voor dunne nagels. Als je van de nagels afblijft en optijd bijwerkt zul je dit probleem niet hebben en op ten duur zul je zelfs merken dan je eigen nagels sterker worden.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 10:55

Mij is juist verteld dat doordat je eigen nagel weinig lucht krijgt deze minder sterk word.
Klopt dit dan niet?

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 11:29

LynnDenise schreef:
Ik lees hier even mee, ik twijfel of ik het zal laten doen. Dacht er wel aan om voor de zomer mijn tenen te laten doen, doet iemand hier dat?

ik doe wel french padicur bij mezelf :-) heb het gisteren voor de eerste keer gedaan en ben er heel tevreden over! :-)
Ik doe dit wel met enkel nagellak, en een beschermlaag erover, gel op je teennagels vind ik eig weggesmeten geld, met je handen kom je veel vaker in contact met iemand en je teennagels kun je gemakkelijk zelf doen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 11:31

Lien maar hoe vaak moet je het dan bijwerken als ik vragen mag?

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 13:31

Ash_ schreef:
Ik vind juist dat je snel uitgekeken raakt op french manicure. Ben ik snel zat.
Nail art vind ik juist heel leuk.

Nagels worden er indd niet beter op (eigen nagels) maar ja ik beet zo erg dat ik al amper nagesl had ;)

Ik irriteer me momenteel helemaal dood aan mijn burberry print.
Soms vind ik het geen eens meer een burberry print (toen had ik wel wat drank op := )

Moet vanavond dus m'n duim laten repareren ga dan gelijk vragen hoe ik ze het beste kan lakken ;)
& zal ik mijn eigen nagel (dat uitgegroeide stukje) mee lakken?
Voor het mooie moeten ze eigenlijk alweer bijgewerkt worden maar om de week word nogal een dure grap dan!
Misschien toch maar zelf z'n setje aanschaffen?

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 14:12

Marchador schreef:

hey,

wel ik doe eerst het witte randje, daarna doe ik 2x een laag van french manicure pink coat ( van de Hema) en dan doe ik er een laagje van essence maximum wear " überlack " over.
het is de eerste keer dat ik dit zo doe dus ik weet niet hoelang het mooi zal blijven.
ik heb het er gisteren opgedaan dus het zal nog even afwachten zijn?

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 16:58

ik heb nu een jaar acrylnagels, (vind ik persoonlijk mooier :) )
Maar je kan er bijna hetzelfde mee que versieringen, ik heb nu bijv. roze/paarse grove glitters als tip. French manicure doe ik zelden, ben het een beetje beu. Ik zoek altijd op google, hoe ik ze wil hebben voor ik naar de salon ga :)

edit; ik laat ze elke 3 weken opvullen :Y)
Laatst bijgewerkt door x_Maxime op 09-06-10 17:05, in het totaal 1 keer bewerkt

S_Evelyne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:01

mag ik vragen wat gelnagels zijn? zijn die dan slap en flubberig ofzo? :=

x_Maxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:06

S_Evelyne schreef:
mag ik vragen wat gelnagels zijn? zijn die dan slap en flubberig ofzo? :=

Gelnagels zijn gemaakt van een flexibele gellaag die wordt uitgehard onder een uv-lamp.

Acrylnagels worden gemaakt met een poeder-vloeistof systeem. Dit vormt zo een kneedbaar bolletje wat op de nagel wordt gestyleerd met een penseel. Acryl hardt uit in de lucht en binnen enkele minuten is het hard en bewerkbaar. De nagels kunnen worden verlengd, verstevigd, of mooi worden versierd.

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 17:09

miepmiep91 schreef:
Weet iemand ook of je gewoon die witte (lijntjes ) randjes ( aan het einde van de nagel dus ) gewoon kan kopen en dat op je eigen nagels kan plakken met nagelverharder erop ? En zo ja, hoe ze heten haha,

Groetjes

Als je zelf lange nagels hebt, kan je wel bij oa. kruidvat van essence tippainter kopen. Is iets van €2, en heeft een veel dunner kwastje en daarom kan vrijwel iedereen het netjes erop lakken. Je hebt ze (bij kruidvat) in wit en zilver. Op internet kan je er nog veel meer kopen, en je kan hierzelf dus ook veel makkelijker leuke figuurtjes op je nagels zetten.

Verder heb ik gelnagels gehad, en wil de TS (en anderen) even waarschuwen is dat ze eraf (kunnen) vallen als je in een zwembad met chloor zwemt! ;)

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 19:04

is dit altijd zo in chloor water of soms? want ik ga mijn gelnagels net laten plaatsen voor ik 19 dagen op reis ga, ik ga naar Italië en Spanje dus zal daar wss ook wel eens zwemmen..

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:02

Lien_dv schreef:
Marchador schreef:

hey,

wel ik doe eerst het witte randje, daarna doe ik 2x een laag van french manicure pink coat ( van de Hema) en dan doe ik er een laagje van essence maximum wear " überlack " over.
het is de eerste keer dat ik dit zo doe dus ik weet niet hoelang het mooi zal blijven.
ik heb het er gisteren opgedaan dus het zal nog even afwachten zijn?

Hoi,

Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoel.. hoe lange periode blijft het zitten (Gezien in dagen, weken, maanden etc)! :D

Lien_dv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-10 20:08

Hoi,

Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoel.. hoe lange periode blijft het zitten (Gezien in dagen, weken, maanden etc)! :D[/quote]

Zoals ik al zei hierboven, is het de eerste keer dat ik dit zo doe en zal het afwachten zijn hoelang het mooi blijft.

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 20:10

Oh ik dacht te lezen daarvoor dat je het vaker deed. Sorry.