Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myukii schreef:Inderdaad, huisarts heeft wel zwijgplicht, maar alsnog zullen je ouders de rekening binnenkrijgen van een test (laboratoriumonderzoek oid) als het nog binnen je eigen risico valt. Bij de GGD loop je deze kans 100% zeker niet.
lifaya schreef:wel naar zeg meis
wat ik me alleen afvraag, gezien het een buurjongen is en niet iemand uit de famillie, en jij schijnbaar niet meer thuiswoont (? las ergens dat het contakt verbroken was maar kan het fout hebben) dan vraag ik me af hoe het dan nog steeds door kan gaan, hoe komt die jongen bij jou??
Natasja__ schreef:Myukii schreef:Inderdaad, huisarts heeft wel zwijgplicht, maar alsnog zullen je ouders de rekening binnenkrijgen van een test (laboratoriumonderzoek oid) als het nog binnen je eigen risico valt. Bij de GGD loop je deze kans 100% zeker niet.
100% zeker? Ik kreeg een brief thuis!!!! over wat er bij de GGD was gebeurt. Deze heb ik 'gelukkig' uit de post kunnen vissen.![]()
Meid, wat een verhaal! Heel veel sterkte.
Specials schreef:Mijn vriend kreeg ook een brief van de week van de GGD..
Of hij zich nogmaals wilt testen op soa's omdat ze graag willen dat iedereen onder de 30 zich vaker laten testen oid..
Stond zelfs bij dat hij eerder was geweest voor een clamidia test..