Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

!
.Myukii schreef:Inderdaad, huisarts heeft wel zwijgplicht, maar alsnog zullen je ouders de rekening binnenkrijgen van een test (laboratoriumonderzoek oid) als het nog binnen je eigen risico valt. Bij de GGD loop je deze kans 100% zeker niet.

lifaya schreef:wel naar zeg meis
wat ik me alleen afvraag, gezien het een buurjongen is en niet iemand uit de famillie, en jij schijnbaar niet meer thuiswoont (? las ergens dat het contakt verbroken was maar kan het fout hebben) dan vraag ik me af hoe het dan nog steeds door kan gaan, hoe komt die jongen bij jou??
in dat geval blijft mijn vraag nog steeds hoe die buurjongen telkens bij haar komt? Want doe jij de deur gewoon open als hij aanbelt ofzo en laat j hem binnen? want zoals ik al zei, het is geen famillielid, dus je bent niet "verbonden" met hem om het maar zo te zeggen.... Natasja__ schreef:Myukii schreef:Inderdaad, huisarts heeft wel zwijgplicht, maar alsnog zullen je ouders de rekening binnenkrijgen van een test (laboratoriumonderzoek oid) als het nog binnen je eigen risico valt. Bij de GGD loop je deze kans 100% zeker niet.
100% zeker? Ik kreeg een brief thuis!!!! over wat er bij de GGD was gebeurt. Deze heb ik 'gelukkig' uit de post kunnen vissen.![]()
Meid, wat een verhaal! Heel veel sterkte.
Ik heb mijn adres nooit hoeven opgeven daar, mocht zelfs een schuilnaam geven als ik dat wilde, dus zou niet weten hoe ze dat kunnen doen! Dat mogen ze écht niet doen, soatests bij de GGD moeten volledig anoniem en gratis worden afgenomen.. Als dat bij jou niet zo was, zou ik zeker een klacht indienen, want dat mag niet!
), kan je me een pbtje sturen!
Specials schreef:Mijn vriend kreeg ook een brief van de week van de GGD..
Of hij zich nogmaals wilt testen op soa's omdat ze graag willen dat iedereen onder de 30 zich vaker laten testen oid..
Stond zelfs bij dat hij eerder was geweest voor een clamidia test..
Ik schrik daar echt van, dat moeten ze bij mij echt niet proberen, want dan hebben ze een probleem
Anoniem is anoniem.. Als je geen gegevens invult heb je natuurlijk sowieso nergens last van, maar alsnog vind ik het van de zotte dat als je dat wél doet, er mooi misbruik van wordt gemaakt.. Goede les voor iedereen dus: geen gegevens invullen bij de GGD.