Maar de hele grap is dat ik dus wel kan paardrijden (al moest ik eerst wel geholpen worden met zadelen) aangezien mijn biceps niks mankeerde. Het waren vooral de armstrekker (dus je elleboog recht maken) en triceps en ik kan nogsteeds niet echt leunen op mijn arm. Dus recht boven op je hand leunen, dan gaat mijn arm na een paar seconden al hevig trillen alsof ik een uur flinke krachttraining heb gedaan
. Maarja ooit komt het hopelijk weer goed, ga toch echt binnekort weer snowboarden en paardrijden doe ik bijna elke dag en krachttraining zit ik nu op ongeveer 75% van mijn kunnen weer. Dus hoef niet echt te zeuren hoor.Ohh dat is een goede tip van een elektriciteitskabel!
) verder zou ik je arm + mitella niet als boekentas gebruiken (dat je er allemaal boeken inlegt) dat deed een vriendin van mij (toen nog groep 7
) en die moest toen langer in t gips, geen goed idee dus
Ik moest in een sling en het bot moest naar onderen zakken, ik heb zo hard gegilt wekenlang! 

lijkt me ook vervelend net nu het mooi weer is!
Kun je nagaan, anders zat ik dus daarna nog 5 weken in het gips... Dus wat dat betreft ben je wel veel sneller gerevalideerd.