Ben erg blij dat ik gestopt ben aangezien ik nogal sportief ben. Ik ben nu veel minder snel buiten adem.. En echt waar, ik proef dingen veel beter

Mijn vervanging voor de sigaretten was kauwgom, gewoon normale.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en zoek afleiding als je eraan denkt. De eerste 3 dagen sliep ik mega slecht, omdat mijn lichaam van de nicotine moest afkicken, daarna ging het slapen weer goed.
Echt zelf roken doe ik nog maar zelden! (Heel af en toe neem ik nog eens een paar trkjes)
(we rijden allebei en ook de kids dus is ook wel fijn als je over een paar jaar eens met een van de kids kan gaan rijden tuurlijk kunnen we dan wel eentje bijkopen maar een veulen van haar is een droom) wel very off topic
motiveert.
Ik ben dus eigenlijk niet verslaafd, heb het onder controle, en echt stoppen zal ik doen als mijn sloffen uit egypte op zijn (totdat ik weer sloffen in egypte kan kopen) want ik ga niks meer in NL kopen en verspillen aan sigaretten
TinkerTwink schreef:Zou eigenlijk zo een ticker moeten hebbenmotiveert.
Maar goed tot nu ben ik al heel trots...drie sigaretten in plaats van ruim 30 is toch al een fikse stap. Maar het moeten er natuurlijk 0 zijn
Nell_ schreef:Echt aankomen doe je niet hoor. Ik iig niet. Ik ben eerder afgevallen. Maar dat zal alle stress van afgelopen jaar wel zijn
10 kilo zelfs!! Maar, nou en? 8 daarvan zijn er inmiddels al weer af. Na een break van 1 maand ga ik nu weer verder (vanaf gister) om de rest eraf te halen en dan ben ik weer mezelf maar dan gezonder.