Er is een moppen topic, wacht ik zoek m ff
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lekker slapen 
KC schreef:Hehe, hij is er weer... Net toen we besloten nog even naar hem te gaan zoeken stond ie zeiknat maar dolgelukkig voor de deur. Dus ik wens jou en iedereen die wakker blijft nog een fijne nacht en heel veel sterkte met je onderzoek.
sorry TS noekje schreef:Oke ik doe er wel twee. Ken alleen flauwe sorry.
- Hoe heet een vlieg zonder vleugels?
- hoe het een onontdekt idee?

breezy302 schreef:TS: Epilepsie is er in heeeel veel verschillende vormen. Bij elke aanval die ik heb kun je direct 112 bellen. Ik stop gewoon met ademen. Mijn broer heeft vergelijkbare aanvallen zoals jou. Mijn oma merkte niets van haar aanvallen behalve dan een natte broek. Iemand die ik ken is gewoon een paar seconden in trance...
Over aanvallen kun je dus eigenlijk niets zeggen. Die zijn allemaal zo verschillend! Een vriendin van mij ging echt schuimbekken en shaken op de grond. Ik zie flitsen en mijn armen vliegen alle kanten op en dan ben ik out. Ik heb geen spasmes of wat dan ook. Ik ben echt gewoon out en stop met ademen en mijn aanvallen duren altijd langer dan 5 min. Na 5 min moet je bij elke aanval ( welke aanval dan ook in welke mate dan ook) 112 bellen. Heb ook zo'n kaartje in mijn portomonnee zo'n wat te doen als kaartje.
Ik snap m niet 
dus dat was sowieso niet zo'n denderende suggestie geloof ik. Alhoewel ik denk dat als je gewoon op een stoel zit 't geen probleem is. Tenminste, ik val echt niet in slaap op een stoel
http://www.onzin.com/flash/zenuwspel.html