De hele nacht wakker moeten blijven.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:20

Ik heb maar ff wwat te eten gepakt :')

Er is een moppen topic, wacht ik zoek m ff :P

kaatje89

Re: De hele nacht wakker moeten blijven.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:21

KC, fijn dat ie terug is :D Lekker slapen :wave:

Ik ben echt slecht in dat soort mopjes/raadseltjes..

_manuela_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:21

Meeste boeken val je van in slaap maar ik heb ook boeken gelezen die ik maar niet kon wegleggen. Bv komt een vrouw bij de dokter. Die heb ik in 1 nacht uitgelezen. Dus vandaar die tip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:22

TS: Epilepsie is er in heeeel veel verschillende vormen. Bij elke aanval die ik heb kun je direct 112 bellen. Ik stop gewoon met ademen. Mijn broer heeft vergelijkbare aanvallen zoals jou. Mijn oma merkte niets van haar aanvallen behalve dan een natte broek. Iemand die ik ken is gewoon een paar seconden in trance...

Over aanvallen kun je dus eigenlijk niets zeggen. Die zijn allemaal zo verschillend! Een vriendin van mij ging echt schuimbekken en shaken op de grond. Ik zie flitsen en mijn armen vliegen alle kanten op en dan ben ik out. Ik heb geen spasmes of wat dan ook. Ik ben echt gewoon out en stop met ademen en mijn aanvallen duren altijd langer dan 5 min. Na 5 min moet je bij elke aanval ( welke aanval dan ook in welke mate dan ook) 112 bellen. Heb ook zo'n kaartje in mijn portomonnee zo'n wat te doen als kaartje.

baroen

KC schreef:
Hehe, hij is er weer... Net toen we besloten nog even naar hem te gaan zoeken stond ie zeiknat maar dolgelukkig voor de deur. Dus ik wens jou en iedereen die wakker blijft nog een fijne nacht en heel veel sterkte met je onderzoek.

godsamme haha, ik maar denken... mop ? mop? ik zie hem er niet in }:0
tis laat, ik moet slapen :+ sorry TS

Puchje

Kom een giraffe bij de bakker...
'Bakker, heeft u ook witbrood?'
'Nee sorry, alleen bruin'
'Oh, dat geeft niet! Ik ben toch op de fiets!'

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:23

noekje schreef:
Oke ik doe er wel twee. Ken alleen flauwe sorry.
- Hoe heet een vlieg zonder vleugels?
- hoe het een onontdekt idee?

Aah jullie hebben zo goed geraden, maar nee niet het goede antwoord gegeven!!
Goed ik zal het wel zeggen dan maar;

- een loop :+
- geen idee! :+

Ja maar die snap ik niet! Of is dat de clou?
Laatst bijgewerkt door noekje op 31-05-10 00:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Puchje

MAar Breezy, die portomonnee vinden toch weinig mensen?
Heb je geen armbandje om met een slang? Mijn moeder heeft dat wel (bloedstollingsziekte).

Marigold

in elk geval niet gaan liggen als je moe bent.
en een leuke game is idd een erg goed idee.
muziek aan kan ook handig zijn, niet teveel suiker eten want dan krijg je na de up een down en wordt je vermoeider.

ik wens je veel succes, en morgen ook bij het onderzoek hopelijk leidt het tot iets.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:24

als 't bij vermoeidheid is, zou 't bij jou toch geen probleem moeten zijn?

Kun je misschien online iets kijken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:24

Nee zo'n armbandje vind ik lelijk en ik heb al bijna 3 jaar geen aanval meer gehad gelukkig. Slik ook geen medicijnen meer.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:25

breezy302 schreef:
TS: Epilepsie is er in heeeel veel verschillende vormen. Bij elke aanval die ik heb kun je direct 112 bellen. Ik stop gewoon met ademen. Mijn broer heeft vergelijkbare aanvallen zoals jou. Mijn oma merkte niets van haar aanvallen behalve dan een natte broek. Iemand die ik ken is gewoon een paar seconden in trance...

Over aanvallen kun je dus eigenlijk niets zeggen. Die zijn allemaal zo verschillend! Een vriendin van mij ging echt schuimbekken en shaken op de grond. Ik zie flitsen en mijn armen vliegen alle kanten op en dan ben ik out. Ik heb geen spasmes of wat dan ook. Ik ben echt gewoon out en stop met ademen en mijn aanvallen duren altijd langer dan 5 min. Na 5 min moet je bij elke aanval ( welke aanval dan ook in welke mate dan ook) 112 bellen. Heb ook zo'n kaartje in mijn portomonnee zo'n wat te doen als kaartje.

Dat had ik idd ook al begrepen dat het enorm kan verschillen..
Wel heftig hoe erg jij het hebt! Heb je dat al zolang je je kunt herinneren of is het later begonnen?
Heb je nu ook nog vaak aanvallen of heb je medicijnen die het wel goed kunnen onderdrukken?

Puchje, volgens mij werken m'n hersens niet meer := Ik snap m niet :o

Baroen, slaap lekker!

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:25

ik snap je mop niet puchje die met die giraf :')

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:26

Ik ben al allerlei filmpjes op youtube aan het kijken :) En op bokt zitten dus 's nachts nog redelijk wa mensen :P

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:27

Er is ook niets aan te snappen. Ik vind m zo bizar dat ie leuk is :')

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:27

Mjay schreef:
ik snap je mop niet puchje die met die giraf :')

is logisch toch? witbrood? fiets? gaat niet samen...

uhum... een mopje wat barst van het niet logisch zijn, of komen er bij jullie dagelijks Giraffen bij de bakker?

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:28

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:28

Ik vond die van de vlieg en die andere wel leuk :')

Die met de giraffe snap ik niet :o?

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:28

Haha ja nu snap ik m :P Dank voor je uitleg.. *voelt zich nu heel blont*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:32

Ga pokemon spelen? :=

Ik ben iig naar bed, succes. :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:33

oh wacht nu lees ik dat je beter geen series etc. kunt gaan kijken..... enne... bedenk me opeens dat ik altijd in slaap val als ik die kijk :') dus dat was sowieso niet zo'n denderende suggestie geloof ik. Alhoewel ik denk dat als je gewoon op een stoel zit 't geen probleem is. Tenminste, ik val echt niet in slaap op een stoel :')

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:34

Ik zit naar Pinkpop te kijken op Nederland 3, ik moet juist slapen maar al die artiesten zijn zo goed! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:34

TS: Het is bij mij begonnen toen ik 15 was volgens mij. In de pauze op mijn werk. Zat een broodje te smeren en zag opeens allemaal bliksemschichten. Ik zei nog tegen een collega zie jij die flitsen en zei snapte mij helemaal niet. Toen ging mijn ene arm heel raar doen en ik kon het niet tegenhouden en later werd ik in het ziekenhuis wakker en zag mijn moeder staan.

( toen herkende ik haar niet als zodanig mijn moeder maar wel als een vertrouwd persoon, wist mijn eigen naam niet eens meer).

Toen heb ik gelijk medicijnen gekregen en nog wat aanvallen. Was eigenlijk mijn eigen schuld. Toch naar die discotheek gaan met die scroboscoop en TV kijken midden in de nacht met het licht uit ( dan zie je die flitsen goed, ik kan ook geen TV kijken zonder het licht aan want dan gaat het fout.).

Van die medicijnen kwam ik aan en werd ik misselijk. Voelde mij er niet goed bij. Dus ben stiekem daarmee gestopt. ( Arsten waren het niet met mij eens). Toen nog wat aanvallen gehad en nu is het al 3 jaar rustig.

Krijg het vooral als ik erg moe ben en van flitsen. Ook heeft het bij mij veel met stress te maken. Ik maak mij nu niet meer zo erg druk om dingen waar ik mij vroeger helemaal over opwond.

En heel stiekem rij ik scooter, rij paard, fiets en zwem ook nog eens. Ik mocht dat allemaal niet. Autorijden mag ik ook niet. Was weer gaan lessen maar mijn laatste aanval was nog te kort geleden om te mogen autorijden. Nu mag ik dat wel weer maar heb er nu geen centjes voor haha.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 00:39

Breezy, das idd wel enorm eng ja! Gelukkig dat het nu rustig is, en hopen dat het ook zo blijft!

Maar kan zoiets ook heel lang aanhouden? Want ik heb dus die "periode's" gehad, en dan duurde het de ene keer maar een paar uur, dan ging ik gauw slapen en was het de volgende dag over.. Maar 1 keer heeft het 5 dagen aangehouden... Dat was iets minder, want ik durfde niet eens meer zelf naar de wc..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:50