Goed dat je hier een topic over aanmaakt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:Dan heb je waarschijnlijk het geluk gehad dat je nog genoeg anti-stoffen hebt of niet tegen de bacterie aangelopen bent. Ook het soort wond wat je krijgt is belangrijk wat de bacterie sterft bij zuurstof.Ik heb hem op mijn 9e ook voor het laatst gehad.
En loop altijd met wondjes rond bij de paarden. Ben er nooit ziek van geworden.
Ik zie dus het nut er niet echt van in. Blijkbaar heb ik genoeg antistoffen.
Rebel_Jits schreef:Pff onzin!
Ik heb m'n laatste gehad toen ik 9 was blijkbaar en ben nu 20. Dat is 11 jaar geleden. Ondertussen genoeg wonden en beschadigingen opgelopen bij de paarden, maar no way dat ik die prik nog neem he! Kom op zeg, paranoïde gedoe altijd. Een beetje gezond lichaam kan wel tegen een stootje (wondje).

Rebel_Jits schreef:Pff onzin!
Ik heb m'n laatste gehad toen ik 9 was blijkbaar en ben nu 20. Dat is 11 jaar geleden. Ondertussen genoeg wonden en beschadigingen opgelopen bij de paarden, maar no way dat ik die prik nog neem he! Kom op zeg, paranoïde gedoe altijd. Een beetje gezond lichaam kan wel tegen een stootje (wondje).
) Cassidy schreef:Dat hoop ik ook want het is echt een nare manier om dood te gaan met een vreselijke lijdensweg.Rebel_Jits schreef:Pff onzin!
Tetanus is een hele nare manier om dood te gaan. Ik hoop dat je verstandig wordt en hem tzt laat opfrissen....