ik word ook wel eens wakker en dan denk ik... hoe heb ik dít in godsnaam voor elkaar gekregen

ik doe vooral gekke dingen met mijn armen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het altijd met 1 arm die helemaal gevoelloos is. Je moet eens proberen dat ding te bewegen, je voelt niet wat je doet dus dat ding zwiert alle kanten op
De eerste keer raakte ik in paniek omdat ik dacht dat m'n arm een zombie was geworden (was 6
) maar nu kan ik er afentoe wel lol om hebben 's nachts, m'n man wat minder want soms belandt ie per ongeluk in z'n gezicht
) het licht aan deed en mijn arm daar zag liggen

Ilsemarie schreef:Soms een hele tijd niet en dan ineens weer wel!! en het enge is... ik slinger in m'n slaap met m'n goede arm die slapende op zij maar soms komt hij dan op m'n gezicht terecht waardoor ik me doodschrik en zo'n beetje onder het plafond hang omdat het net voelt alsof het een hand van iemand anders is. echt vreselijk!
ohh god zoiets had ik ook pas toen hield ik hem vast en liet hem los naar op zij dacht ik.Ilsemarie schreef:Soms een hele tijd niet en dan ineens weer wel!! en het enge is... ik slinger in m'n slaap met m'n goede arm die slapende op zij maar soms komt hij dan op m'n gezicht terecht waardoor ik me doodschrik en zo'n beetje onder het plafond hang omdat het net voelt alsof het een hand van iemand anders is. echt vreselijk!

ik werd wakker en voelde naast mij in bed een arm liggen. het was weliswaar m'n eigen arm maar dat voel je niet als je de hele nacht erop gelegen hebt en er geen gevoel meer in hebt.
dus met de goede arm, de dooie arm goed leggen en daarna inderdaad de nodige tintelingen als het tot leven moet komen. ik vraag me eigenlijk af wat er \was gebeurd als ik me hard op m'n andere kant had gegooid en m'n "dooie" arm niet mee was gegaan, denk dat ik dan iets gekneusd of gebroken had.
Ik lees allemaal erg herkenbare dingen
Ik had laatst in zo'n rare houding geslapen dat ik er heel de dag steken van in m'n elleboog aan over heb gehouden. Elke keer als ik iets vast wilde pakken, sprongen de tranen in m'n ogen..zo'n pijn deed het!

Dan komt het gevoel dat hij slaapt en dus enorm zwaar is, waarop ik 'm met m'n andere arm fatsoenlijk neerleg om bij te komen.