Dan word je 's nachts wakker...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:14

hahaha jaaaa!
ik word ook wel eens wakker en dan denk ik... hoe heb ik dít in godsnaam voor elkaar gekregen :')
ik doe vooral gekke dingen met mijn armen :')

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:16

Ik slaap nooit normaal, m'n vent wordt afentoe knettergek van me :Y) Ik heb het altijd met 1 arm die helemaal gevoelloos is. Je moet eens proberen dat ding te bewegen, je voelt niet wat je doet dus dat ding zwiert alle kanten op :D De eerste keer raakte ik in paniek omdat ik dacht dat m'n arm een zombie was geworden (was 6 :') ) maar nu kan ik er afentoe wel lol om hebben 's nachts, m'n man wat minder want soms belandt ie per ongeluk in z'n gezicht :P

kazan

Re: Dan word je 's nachts wakker...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:19

ik krijg regelmatig te horen dat ik manlief schop of sla en als die dan een keertje het terug doet dan krijgt hij hem weer 2x zo hart terug haha.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:36

Ik heb trouwens gehoord, dat wanneer je arm, been of wat dan ook slaapt, je het kan breken...

Je arm een zombie? :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:51

Haha, ik ken het ook. Echt vreselijk!
Ik had een keer dat ik wakker werd en geen gevoel meer had in mijn arm, toen tilde ik 'm op en liet 'm weer vallen en schrok me toen dood toen hij terugviel, want ik dacht dat er een spin op mijn bed was gevallen, ik had namelijk niet doorgehad dat het mijn arm was. totdat ik met mijn andere arm (na veel moeite het lich aan deed( had het nog steeds niet door dat het mijn eigen hand was :+ ) het licht aan deed en mijn arm daar zag liggen :+
Laatst bijgewerkt door _xManadisx_ op 27-05-10 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:55

Ik doe met je mee! Alleen slaap ik nog wel eens met mijn hand onder mijn kussen, met hetzelfde resultaat. Midden in de nacht wakker worden met een ongelooflijk pijnlijke hand waar plotseling ineens bloed door stroomt... aaaaauuw..

marsyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 14:55

Nou ik meld me ook.
Ik ben iemand die snel last heeft van de rug. En dan is het natuurlijk dom om met je benen linksom te liggen en met je bovenlichaam in het midden te liggen.. Niet zo goed voor je rug dus..
Maar schijnbaar lig ik wel heel vaak zo, waardoor ik dus vaak last van m'n rug heb..
Handig.. :=

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:36

Ik werd een hele tijd lang steeds wakker met 2 armen boven mn hoofd omhoog, en dus idd ijskoud en totaal gevoelloos
als het er 1 is dan heb je die met de andere arm zo goed gelegd, maar als je 2 gevoelloze armen hebt is dat ff iets lastiger :=

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:39

Ik heb niet alle reacties gelezen, maar mijn moeder is dus eens wakker geworden met een verlamde hand. Ze heeft haar hand echt enkele weken niet kunnen gebruiken. Waarschijnlijk waren er ook zenuwen bekneld geraakt.

Lijk me in ieder geval geen pretje....

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:39

Soms een hele tijd niet en dan ineens weer wel!! en het enge is... ik slinger in m'n slaap met m'n goede arm die slapende op zij maar soms komt hij dan op m'n gezicht terecht waardoor ik me doodschrik en zo'n beetje onder het plafond hang omdat het net voelt alsof het een hand van iemand anders is. echt vreselijk!

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:41

Ilsemarie schreef:
Soms een hele tijd niet en dan ineens weer wel!! en het enge is... ik slinger in m'n slaap met m'n goede arm die slapende op zij maar soms komt hij dan op m'n gezicht terecht waardoor ik me doodschrik en zo'n beetje onder het plafond hang omdat het net voelt alsof het een hand van iemand anders is. echt vreselijk!

:') ohh god zoiets had ik ook pas toen hield ik hem vast en liet hem los naar op zij dacht ik.

Klets in me gezicht!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:43

Ilsemarie schreef:

herkenbaar :))

Dan schrik je je écht kapot!!!

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:45

Ik ben 's nachts wel eens m'n bed uitgesprongen omdat ik dacht dat er iemand naast me lag :o ik werd wakker en voelde naast mij in bed een arm liggen. het was weliswaar m'n eigen arm maar dat voel je niet als je de hele nacht erop gelegen hebt en er geen gevoel meer in hebt. :+ dus met de goede arm, de dooie arm goed leggen en daarna inderdaad de nodige tintelingen als het tot leven moet komen. ik vraag me eigenlijk af wat er \was gebeurd als ik me hard op m'n andere kant had gegooid en m'n "dooie" arm niet mee was gegaan, denk dat ik dan iets gekneusd of gebroken had.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:47

Ik slaap altijd met MP3 in en dan het snoertje van de oordopjes in m'n mond zodat ik ergens op kan sabbelen ( :') en dan 1 kussen over m'n hoofd, 1 kussen links.. Dan lig ik op m'n buik, hoofd naar links, linkerarm om kussen heen en linkerbeen helemaal tegen kussen aan...

:')

Sjafrane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:53

Ik slaap altijd als of ik van een flat ben gevallen. Erg fijn voor mijn vriend hij heeft geen plek in bed. Maarja hij snurkt. Hihi ook niet fijn.

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 15:57

_O- Ik lees allemaal erg herkenbare dingen :D Ik had laatst in zo'n rare houding geslapen dat ik er heel de dag steken van in m'n elleboog aan over heb gehouden. Elke keer als ik iets vast wilde pakken, sprongen de tranen in m'n ogen..zo'n pijn deed het!

En ja, die gekke hand waarvan je kapot schrikt en er dan vervolgens achter komt dat 'ie van jezelf is, heb ik ook al meerdere malen gehad :))

Wendy89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 16:17

Hahah geweldig! Ik meld me ook!
Weet nog dat ik het voor de eerste keer had. Dacht echt dat mn arm verlamd was en dat ik die nooit meer kon bewegen! In een blinde paniek ben ik naar mn ouders slaapkamer gerend met zo'n bungelend armpje. Ze wisten niet wat ze zagen :+
Ze hebben het er nu nog wel eens over, hoe zielig ik toen was |( :(:)

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:25

Beide armen en benen goed vastbinden met een dikke ketting :j

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:32

Slapende handen, heel herkenbaar!

Ik heb weleens dan slaapt mijn onderarm met me hand, dan draai ik me om, en dan "sla" ik mezelf met me slapende hand. Dat is ook niet lekker wakker worden hoor. Dan schrik je je ook een hoedje zeg.
Of slaapvoet, en dan je been bewegen en schrikken omdat je andere been ineens word aangeraakt :P

Heerlijk topic :D

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:33

hee heb dit toevallig deze morgend nog voorgehad :Y)
mn wekker (gsm) ging af en toen ik dat irritante geluid wou afzetten,
besefte ik dat mn linkerarm helemaal sliep en mn rechterarm deels
heb dan met heel veel moeite mn linkerarm vastgegrepe en ermee in de richting vn mn gsm zitte smijten :=
nuja, 1 voordeel, ik was direct wakker :+

Obelix_Luna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:39

heb gelukkig nooit zoiets :)
mijn broer had wel een keer had hij zich in z'n slaap omgedraaid lag hij dus aan het voeteneind met z'n hoofd maar dekens waren nog keurig opgemaakt ;)

PrinsesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:45

ken het helemaal ..

Aangezien in doordeweeks bijna altijd alleen in bed lig (vriendlief heeft van die leuke diensten)
Word ik vaak in de meest rare houdingen wakker en idd ik slaap nog al vaak met een arm onder mijn hoofd. Wakker met een gevoel loze arm...
Of ik word midden in de nacht wakker en dan vragend of ik nog wel armen heb, want ik voel ze niet meer..

Vind het vooral leuk als je hand slaapt. Met dat irritante gevoel. Gaat zelfs pijn doen!!

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:48

De laatste tijd heb ik dit regelmatig. Dan heb ik ook mijn arm boven m'n hoofd liggen, word ik wakker, til de arm op, met als gevolg dat die alle kanten op zwabbert, tegen de muur en noem het maar op. }:0 Dan komt het gevoel dat hij slaapt en dus enorm zwaar is, waarop ik 'm met m'n andere arm fatsoenlijk neerleg om bij te komen. :')

Evine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:49

Ik heb soms dat als ik me (met een gevoelloze arm) probeer te bewegen, dat ding gewoon doet waar hij zelf zin in heeft xD zo heb ik dus een keer gehad dat mijn arm volledig ongecontroleerd omhoog vloog en erg hard tegen de muur aankwam.. handig xD

shannaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 17:52

Mijn armen zijn altijd dood snachts, ookal lig ik niet op een rare manier. Ik snap nogsteeds niet hoe dit komt.