Koortsdromen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

winnietje3

Re: Koortsdromen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 23:02

Heb wel vaker dezelfde droom gehad..
Dat ik voor een hele grote witte muur stond.. met een stopcontact erin :? en die kwam dan steeds dichterbij.. en dan ging het draaien enzo

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 17:34

Hier ben ik dan, 9 jaar later aan het Googlen naar wat koortsdromen nou precies zijn.. Kom ik mijn eigen topic tegen! :')

Het mysterie is nogsteeds niet opgelost, maar het is inmiddels wel weer raak :=
Nu gelukkig alleen nog maar in droom-vorm.. maar de vreemdste dingen komen weer voorbij

hoikimmmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 17:50

Dromen zijn er toch om vreemd te zijn. Ik kan nooit slaan in een droom, kan alles vastpakken en tillen maar als ik wil slaan heb ik geen kracht of krijg mijn arm niet eens omhoog.
Ik heb denk ik wel 12 jaar elke keer als ik koorts had of ziek was dezelfde droom en die had ik begin dit jaar toen ik overspannen raakte weer gehad.
Het is heel erg gerelateerd aan je gezondheid, waarom geen idee. Misschien omdat je onderbewustzijn weet dat je kwetsbaar bent en daardoor gevoeliger voor angst en stress. Of je juist jezelf sneller en makkelijker bang maakt.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-19 18:08

Dat sowieso, dromen slaan rationeel gezien nooit ergens op. Maar waarom ze nou idd een flink stuk gekker worden als je flinke koorts hebt... Is je brein dan oververhit? Of idd misschien omdat je ergens in je onderbewuste weet dat je kwetsbaar bent..