Plassen doe je door een ander gaatje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Justy schreef:Hoe je er seks mee zou kunnen hebben mag je me even uitleggen, want bij mij past er niet echt nog iets bij als dat ding erin zitEn gezien het tuutje dat aan de onderkant net niet uitsteekt lijkt het me voor een man ook niet heel erg aangenaam
Of ben jij misschien in de war met zo'n sponsje?
Justy schreef:@ phormicola: Daarom, kijk eens wat een doosje tampons kost
Plassen gaat inderdaad langs een andere weg
@Moontje: als je hem eruit haalt moet hij er zover in zitten dat je hem met duim en wijsvinger kunt samenknijpen. Je trekt hem niet aan het tuutje eruit, het ding zit namelijk vacuum gezogen dus dat is niet echt aangenaam. En het ding verder plaatsen dan je baarmoedermond lijkt me helemaal een uitdaging, daar krijg je zo'n cup echt niet zomaar doorheenDe cup hoort zoals in de openingspost staat net iets lager te zitten dan een tampon. En seks hebben met een tampon in is wat mij betreft al geen optie (maar misschien ben ik anatomisch wel heeeel vreemd hoor, kan best
).
Wikipedia schreef:Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie.
Justy schreef:Wikipedia schreef:Uit informele onderzoeken blijkt dat de gemiddelde lengte van de penis bij volwassen mannen ongeveer 14,3 centimeter is in erectie.
Toch best optimistisch dusMannen zouden wel anders willen, maar helaas
Scheef hangen zal wel meevallen, als je slaapt ligt het ding ook horizontaal hè... Hij zit vastgezogen dus lekken kan in principe niet.
Justy schreef:Hoe je er seks mee zou kunnen hebben mag je me even uitleggen, want bij mij past er niet echt nog iets bij als dat ding erin zitEn gezien het tuutje dat aan de onderkant net niet uitsteekt lijkt het me voor een man ook niet heel erg aangenaam
Of ben jij misschien in de war met zo'n sponsje?
missRosanne schreef:phormicola schreef:waar kan ik de goedkoopste bestellen of kopen?
Softcups kan je gewoon bij de DA halen. Deze zijn alleen niet herbruikbaar maar je kan ze wel 12 uur inhouden.
Voor meer info kijk even op mijn link een paar posts terug.
Jenny21 schreef:Is het niet veel frutselen??![]()
Ik zie me al helemaal staan... constant met je vingers in je flamoes
diana schreef:hmz lijkt mij niks,gewoon tampon erin,en als je ergens heen gaat eerst even thuis verschonen.
moet je dat ding afspoelen onder de kraan?,hoeveel bacterien zitten er wel niet op de kraan dan??
AlexandraM schreef:mij lijkt het echt heel smerig..vooral het uitdoen... denk dat het erg aan het bloeden ligt (hoevaak je hem uit moet doen)
als je erg veel bloed dan natuurlijk miss wel 1 of 2 x
anders kan je het de hele dag inhouden...
echter maandverband snap ik sowieso niet, vroeger deed ik dat toen ik nog geen tampon durfde als klein meisje...erna nooit meer! smerig gedoe..geef mij maar een tampon..heb dr geen last van behalve als hij verkeerd zit en dat verwisselen is zo gedaan