Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en dan floep ineens lang haar. Ik had de pony in laagjes naar beneden gesneden zeg maar. Dan worden de lijnen veel zachter. Lekker vaag uitgelegd.

Anouk01 schreef:Wat een verandering
Zelf had ik de laagjes aan de zijkant van je gezicht meegesneden met de pony. Nu (lijkt het) alsof de pony recht geknipt is (Die van mij 1 cm langer had gemogen) en dan floep ineens lang haar. Ik had de pony in laagjes naar beneden gesneden zeg maar. Dan worden de lijnen veel zachter. Lekker vaag uitgelegd.
Maar verder vind het erg leuk
Tamara21 schreef:Anouk01 schreef:Wat een verandering
Zelf had ik de laagjes aan de zijkant van je gezicht meegesneden met de pony. Nu (lijkt het) alsof de pony recht geknipt is (Die van mij 1 cm langer had gemogen) en dan floep ineens lang haar. Ik had de pony in laagjes naar beneden gesneden zeg maar. Dan worden de lijnen veel zachter. Lekker vaag uitgelegd.
Maar verder vind het erg leuk
Snap het inderdaad niet helemaal nee..![]()
Pony is vandaag juist 1 cm eraf geknipt want ik werd een beetje kriebelig dat het elke keer in me ogen zat..![]()
De "zijkanten" zeg maar moeten bijgroeien want die waren een stuk korter..
Dat komt namelijk echt heel vaak voor. Ik bedoel vooral dat ik de pony in laagjes naar beneden had gesneden zoals op het plaatje. En niet alles op 1 lengte.
, snap me niet verkeerd! Adil18 schreef:Oei, ik moet je eerlijk bekennen...ik hou niet zo van zo'n extreme pony....Ik heb ook het idee (maar dat kan aan de foto's liggen...) dat de kapper echt het volume van je haar eruit heeft gehaald...Dat vind ik erg jammer...Maar smaken verschillen...!
De kleur vind ik wel weer heel erg stoer!