kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:43

mijn dochter is inmiddels 5 maanden, de tijd vliegt.
de weg er naar toe was niet altijd even makkelijk, maar nu ben ik zo blij dat ze er is. het is een mega
wonder!! ze is enorm bijdehand en en soms net even iets sneller dan mama en papa :D
het heeft mijn leven ernorm verrijkt kan ik wel zeggen, het is het mooiste wat er is...
en dan ook erg leuk dat je dit kunt delen met andere mensen.

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:46

Ook als je 2 pubers van 14 en 12 door je huis hebt vliegen en je af en toe dit kan doen |o van op alles een weerwoord hebben, blijft het mijn grootste bezit en ben ik nog steeds vreselijk trots op mijn 2 knullen! <3

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:48

ik heb een zoon van 6 jaar en een dochtertje van 3 jaar.
toen ze nog baby waren vond ik het ook heerlijk hoor,maar nu word het net allemaal wat makkelijker,ze kunnen mee naar de paarden,en vermaken zich nu prima.
de jongste heeft ''het paarden virus'' al te pakken :D echt kei leuk,en de oudste is gek op traktors en alles wat daar bij komt kijken,dus die maait vaak met pa de wei :D

schoenmen kopen met mijn dochtertje is helemaal geweldig,het is al een kleine diva ;)
en met de oudste doe ik vaak ''stoere'' dingen.
volgend jaar gaat de jongste naar school.........pff het gaat hard.

timilon

Re: kinderen zijn toch ook wel heeeel erg leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:55

ik kom hier ook even kijken aangezien ik me aangesproken voel door dit topic :D
mijn kleine meid is ruim 10 maanden, en heeft net het kruipen ontdekt.
imo worden kinderen steeds leuker naarmate ze ouder worden, in het begin zijn ze schattig maar hulpeloos, dat verandert zooo snel!
ik hield van die kleine vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, maar nu kan ik ook echt gaan genieten van haar omdat ze zulke grappige dingen doet en al heel goed iedereen om d'r vinger weet te winden met een stralende lach.(ik is niet ondeugend hoor, eeeeecht niet, kijk eens hoe lief ik kan lachen...zucht)
ik had alleen van andere ouders nog niet begrepen dat ze zo jong al zo'n sterke eigen wil kunnen hebben :O
ik hoop van harte dat ze straks ook gaat rijden, ik vind dat zo leuk als ik hier de foto's voorbij zie komen van dat jonge spul op die pony's.

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:13

Mijn dochter is inmiddels alweer 5 jaar en ondanks de pittige zwangerschap (9 maanden kots- en kotsmisselijk geweest tot ik zelfs uitgeput/uitgedroogd raakte), de pijnlijke bevalling en het eerste anderhalf jaar amper de deur uitkunnen, omdat dochterlief alleen maar thuis wilde slapen en zelfs dan was slapen nog een probleem (we hebben haar anderhalf jaar ingebakerd gehad, anders sliep ze helemaal niet), kan ik toch echt zeggen dat zij het allerALLERmooiste is wat me in mijn leven is overkomen!!!!

Dat ze 's morgens in bed haar armpjes om me heen doet om me te knuffelen en dan te horen 'mama, ik hou zoveel van jou', nou, daar gaat echt niets, maar dan ook niets boven <3 . We hebben samen best veel meegemaakt (o.a. een scheiding) en zijn zo enorm close met elkaar. Ben enorm dankbaar dat ik haar heb mogen krijgen. Ze is mijn allerliefste schat!!!

Ik herken ook zoveel in haar van mezelf. Zo leuk om een beetje van jezelf als kind weer terug te zien in je eigen kind. Ik geniet enorm van haar, elke dag weer. En dan al die vriendjes en vriendinnetjes die ze mee naar huis neemt, om te zien hoe dat met elkaar omgaat, zo schattig (niet altijd trouwens, hahaha, ze kunnen ook heerlijk ruzie maken af en toe :+ ). Opvoeden is niet altijd even makkelijk, zeker niet als je er grotendeels alleen voor staat, maar het is te doen en ik vind het schitterend om te zien wat je je kind kunt meegeven als ouder(s). Zij groeit elke dag en ik groei mee als haar moeder. Vind dat een hele boeiende ontwikkeling..... Ben elke dag weer zo blij en gelukkig dat ik dit mee mag maken.

En ja, sterke willetjes...... Hahaha, nou, het karakter zit er al in, hoor, meteen na de geboorte (denk zelfs daarvoor al)....... :D

timilon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:17

@ twiggy: mijn dochter was in m'n buik echt heel rustig.en toen ze net geboren was ook, maar nu is ze zoooo druk en alles is van haar.als ze iets te pakken heeft wat ze niet mag hebben, en je pakt het af, nou berg je maar!!:+
maar ze is ook heel lief en toch heel tevreden, huilt alleen als er wat is, slaapt goed en slaapt ook bij anderen etc.
ik mag niet klagen, en dat was ik dan ook helemaal niet van plan.

ik vind het heel mooi wat jij beschrijft: zij groeit elke dag, en ik groei met haar mee...

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:35

Afbeelding
Afbeelding

:') :')

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 12:42

whahahahahaha geniaaaaaal :D :D

wat moet jij een werk gehad hebben om dit er weer af te krijgen zeg hahahahahaha

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:48

Meld me ook ff. Mijn dochters zijn ondertussen al 12 en 11 jaar.
De leuke momenten overheersen hier natuurlijk ook.

Waar ik ook zo van kan genieten is dat we lekker met z'n 3 heerlijk ritten kunnen maken. Dat is toch echt wel een droom die is uitgekomen. Ben dan ook heel trots als we zo door het bos rijden.

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:50

)
stoer schreef:
whahahahahaha geniaaaaaal :D :D

wat moet jij een werk gehad hebben om dit er weer af te krijgen zeg hahahahahaha

Nou, dit viel mee (was het resultaat van een ochtendje vingerverven met papa omdat mama ziek in bed lag --> kan dus echt niet :D )

Met koninginnedag hebben ze het gepresteerd hetzelfde uit te halen met stift... (ook in hun gezicht aaaaaarghhhhh) En dat was dan het resultaat van een half uurtje lekker relaxed douchen en een beetje tutten terwijl papa met ze beneden was. (kan dus ook niet :+

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:50

Prisca schreef:
Ik heb een heerlijk 2ling die nu in de leeftijd van 2.5 jaar zijn....dus we kunnen goed praten, mama kijken wat ze doet en dan vooral NADOEN.

Dit is wat ze uitvraten bij de oppas:
De meiden waren boven bij haar en normaal zitten ze in de speelkamer en lopen weinig rond. Maar ja als je in de terribel 2 leeftijd zit ga je onderzoeken. Oppas ging even naar boven en komt terug staan de 2 meiden voor de spiegel met de mascara zich op te maken. Je begrijpt 2 totaal zwarte ogen en een onschuldige blik van 'kijk ik ook opmaken mooi' en 2 totaal onschuldige gezichten.

Die 2 zitten smorgens altijd te kijken hoe ik mij opmaak en willen dan ook regelmatig meedoen. Als ik mijn dagcreme erop doe willen hun ook "smeren" en zo verder. Tja bij mij ligt alles HOOG en nu bij de oppas ook.

Ik heb echt dubbel gelegen jammer dat ze er geen foto van heeft gemaakt maar naar het schijnt deden ze het best netjes hahahaha.

Ben benieuwd wat er nog meer gaat komen hahaha.

Zoiets bedoel je?
Afbeelding

:D

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:51

*proest*

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:52

De opmerking erbij: "Mama, ik kon de lippelstift niet vinden!" _O-

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 12:55

WowAmigo schreef:
Nou, dit viel mee (was het resultaat van een ochtendje vingerverven met papa omdat mama ziek in bed lag --> kan dus echt niet :D )

Met koninginnedag hebben ze het gepresteerd hetzelfde uit te halen met stift... (ook in hun gezicht aaaaaarghhhhh) En dat was dan het resultaat van een half uurtje lekker relaxed douchen en een beetje tutten terwijl papa met ze beneden was. (kan dus ook niet :+

nou ik heb hier aardig moeten schrobben na een vingerverf middagje, en als ik dan kijk hoeveel erger die van jou er uit zien hahaha

@ blue_Eyes... die is ook werkelijk geniaal hahahaha... lekker kind...

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:36

WowAmigo schreef:
Afbeelding
Afbeelding

:') :')

Alsof ik mezelf terug zie :+
Was mijn favorite hobby, boddy painting :P

WowAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:51

Is toch geweldig.. Eigenlijk zou ik het zelf denk ik niet eens zover hebben laten komen, maar achteraf vond ik het zelf ook gaaf...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 13:58

Vanmorgen zat de jongste voorop de fiets en ik stond met 2 moeders te praten, 1 moeder had haar dochter vast en die 2 zaten tegen elkaar te kletsen, zo leuk! :D :j

Ik vind het heerlijk, de jongste is nu 16 maanden en ik heb nog nooit zo'n boef gehad...

Op dit moment staat hij melodramatisch te janken en op zijn muziekding te slaan en te bijten in het hout van de box... :oo _O- :')

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:02

Blue_Eyes schreef:
Zoiets bedoel je?
Afbeelding

:D

Volgens mij nog wat erger ze baalde er goed van hahaha. Gelukkig weet ze dat ik er wel om kan lachen?. Ach ze moeten dingen uitvreten dat hoort er gewoon bij daarom is deze leeftijd zo leuk.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:10

Zo zag mijn 4 jarige dochter er uit nadat ze haar eigen haren had geknipt... Let vooral op d'r pony... Die begint nu pas (ongeveer twee maanden geleden) weer een beetje bij te trekken.. Ze heeft ook wel d'r meest charmante hoofd opgezet voor deze foto...
Afbeelding

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 15:41

Lame :=
Wat erg zeg := :=

Lijkt me echt een nachtmerrie als je zo je kind vind smorgens
Hoe komen ze er op he??

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 15:52

Leuk topic. hahaha die foto's zijn geweldig. Ik heb trouwens een zoon die bij zijn eigen ook voor kapper speelde.
Hij had die haren nodig om op een papiertje te plakken. Toen was hij 6 geloof ik. Kinderen hebben is heerlijk, ik geniet elke dag van ze.
Mijn oudste is heel serieus af en toe een beetje opstandig ze is nu al 12 ( in haar ogen is ze bijna volwassenen) als ik haar zie genieten van paardrijden geweldig. Mijn tweede 10 jaar is een echte "barbie" altijd op en top met oorbellen, armbandjes en skinny jeans ze is helemaal verliefd op een klasgenootje. En als ze dan chatten met al die schrijffouten en elkaar de liefde verklaren lach je je dood.
En dan mijn zoon van 7 een drukke boef altijd problemen met concentratie maar zo'n engel als hij alleen is. Ik respecteer iedereen die geen kinderen wilt. ik zou mijn leven niet zonder kinderen kunnen voorstellen ze zijn een zegen. Wat zijn wij moeders toch bofkonten.

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 16:23

stoer schreef:
Lame :=
Wat erg zeg := :=

Lijkt me echt een nachtmerrie als je zo je kind vind smorgens
Hoe komen ze er op he??

Nou dit was op het moment dat ik even lag te slapen en manlief zou opletten.. Toen ik haar later vroeg waarom ze dat niet aan mij had gevraagd was haar antwoord " Ja maar jij sliept (sliep).. " En op mijn vraag of ze dan niet even kon wachten, was het antwoord dat dat echt niet kon.. ze had last van haar haren..

Inmiddels weet ze heel goed na twee bezoekjes kapper, dat je eerst een opleiding moet doen voordat je kapper mag spelen.. :D ;)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 17:51

_O- Lig echt in een deuk om de bodypainters en het kapstertje. Hahahaaaaaaa!!!!!
Mijn dochter heeft zichzelf ook eens helemaal onder geverfd met haar buurjongetje, die konden ook meteen het bad in, hihi....

Oh, Lame, dat haaaaaaaar!!! :D :D :D
Wat een drama!!! :+ ;)

Timilon, ja, in je buik merk je al genoeg van hun unieke karakter, zo heb ik dat ook ervaren. :j

Heerlijk, dat iedereen hier ook zo lekker kan genieten van die deugnieten..... :D

loontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:41

Heerlijk al die verhalen en herken er ook wel een hoop.

Tijdens je Filmpje,stoer, zat mijn dochter lief van nu 4 jaar terug te zwaaien naa rje zoontje.Echt de logica van een kind.Zwaaien naar een scherm met het idee dat de ander je ook ziet.

Had van de week nog iets moois met haar.
We zouden samen de hond uitlaten en ze vroeg of ze mee mocht op de fiets.Ik helemaal brak zijnde zei:"nee we lopen wel even".
Gaat ze voor me staan met de armen in haar zij en vraagt:"Mama,geef me eens 1 goede reden waarom ik niet met de fiets mag!".
Daar zit je dan met je mond vol tanden en beseft dat ze wel snel ouder worden en met de dag meer leren.

Elke leeftijd heeft zo zijn eigen charme,al is het vaak leuker vanaf dat ze gaan kruipen.

Mijne beseft iets te veel en kan je ook niks wijs maken.
Je mag haar niet op internet zetten als ze vervelend is,want ze past niet op de computer(ze was 2 jaar toen ze dat zei).
Baby's komen niet van de ooievaar vandaan want die zitten in mama's buik.
Dit zijn daar wel voorbeelden van waardoor mijn uk me een mond vol tanden geeft.Heerlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:54

Wat heerlijk is aan kinderen.... Een klein meisje/mannetje dat 's ochtends bij je onder de dekens kruipt en je overstelpt met kusjes en knuffels.

Een grote dochter die als je je niet lekker voelt zegt: "Ga jij maar even liggen mama, ik zorg wel voor de kleintjes!" (en dat is dan vijf!)

Een meisje heeeeeel veel zien oefenen met de fiets, en dan kan ze zomaar ineens los... of niet :=

Hetzelfde meisje dat gisteren compleet enthousiast terugkwam van zwemles omdat ze een badje hoger mocht oefenen :+:

Blote billen als je ze net hebt uitgekleed om te gaan douchen en ze wegrennen... zeker die spekbillen van mijn zoontje zijn echt zo lief! :+:

Je hobby kunnen delen met je dochter, wat zo begint:

Vervolgens dit:
[RIJ-ITP] Rockie1 en Keet op... de Shetland indoor

En wie weet volgt er nog wel wat meer :D