ontbijt: kellogs tussendoor: ontbijtkoek (meestal midden in de les ) 1ste pauze: wafel en druiwen (enige fruit dat ik mag) tussendoor: ontbijtkoek (zijn de andere aan de beurt) 2de pauze: 2 sneetjes brood met rauwe ham
dan eet ik tussendoor daarna: nog een wafel, die soepstengels met chocoladepasta en een sultana
awond eten: werschild erg afwisselend, wan rijst tot pasta en altijd gewoon met groente
als laatste woor het slapen eet ik nog: een magnum, chips, druiwen en 2 bakjes wla
@Arianna: Ik vind dat netjes hoor! Ik ben 1.76m en weeg 56 kilo, ik zou graag 60 kilo wegen, dan ben ik op mijn mooist
chocobroodje
Geplaatst: 20-05-10 14:42
Ik zou zoiezo meer brood gaan eten, daar zitten kolhydraten in. Ik zou toch een dietiste inschakelen dan laat je gelijk aan je huisarts zien dat je er wel serieus mee bezig bent. Nu moet ik wel zeggen, sommige mensen (ik ben daar ook 1 van) hebben gewoon heel weinig voeding nodig. Ik kan op 2 broodjes een hele dag leven zonder echt honger te krijgen, en dat heeft verder niks te maken met niet willen eten. Ik heb wel een redelijk normaal gewicht, soms dan wordt ik te mager en dan probeer ik weer wat meer te eten. Maar over het algemeen eet ik als ik honger heb.
Ik heb een snelle spijsvertering en ben vaak heel snel "voldaan", als ik 's ochtends een broodje eet, heb ik rond etenstijd pas weer trek. Dan eet ik 's middags 2 broodjes en heb ik weer voldoende tot eind van de middag. Dan eet ik een banaan of een yoghurtje en dan mn avondeten. 's avonds vaak nog wel iets lekkers en tussendoor ook iets lekkers, maar ik heb geen behoefte aan meer...
En ik ben heel snel misselijk en moet vaak naar de plee, dus ik moet ook opletten met wat ik eet...
Maar ik ga het topic even goed in de gaten houden, want ik wil weer zo graag 60 kilo wegen!
Hier hetzelfde probleem, ik ben 1,75 met 52 kilo.. Echt niet meer normaal, ik ben gewend om zeker 10 kilo meer te wegen... Ik heb fantomalt gebruikt, ik kwam wel een kilo aan in een week. Maar die pot was dan ook in een week op... Kan je gewoon bij de kruidvat halen voor 5 euro, is koolhydratenpoeder die je gewoon door je drinken heen kan doen.
Mijn spijsvertering is ook heel snel, ik eet met het ontbijt 3 boterhammen, een tussendoortje (4 koekjes van prince in een pakje), 4 boterhammen tussen de middag, fruit, avondeten, snoep/chocola/chips. Ik heb altijd gauw na het eten honger.
marleen_usar
Geplaatst: 21-05-10 19:59
Famtomalt heeft het Kruidvat dat is poeder waar je echt van aan komt.
niet te weel, Ik kan niet meer eten dan dat, anders krijg ik uitslag
Krieltje
Geplaatst: 25-05-10 15:31
Ik ken iemand die een melk allergie heeft, en als zij melk drinkt gaat ze bijna dood Als ze iets met melk heeft binnengekregen moet ze ook zo een adrenaline shot nemen... Veel dingen mag ze gewoon niet hebben. Chocola, taart... Is soja melk niet iets voor je? Ik drink altijd Alpro Soja Banaan, heerlijk