Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
odetteke schreef:Ik zou zeggen, hulp zoeken en per direct stoppen met pokeren. Hem duidelijk maken dat als het mis gaat (toch gokken of geen hulp willen/smoesjes om er niet heen te gaan) dat hij jou kwijt is en zijn ouders het te weten komen. Dan moet hij zich maar melden als hij echt van de verslaving af is, maar je moet niet op hem gaan zitten wachten.
Gister ook alweer een flinke aanavaring met hem gehad.. Hij wil hier vandaag komen omdat hij na een werkweek me graag wil zien, dit snap ik allemaal best ja.. ik wil hem ook graag zien, maar ik heb vandaag gewoon andere dagen te doen.. Ik moet me pony rijden,stal doen bezig voor werk zoeken en dan wil ik vanavond ook wel een keer een vriedin van me zien.. Hierdoor word hij meteen helemaal pissed off.. en doet hij net alsof ik hem niet zien wil..Waarop ik zeg, ik wil jhe hartstikke graag zien! We slapen het hele weekend ( van zaterdag tot maandag ) bij elkaar.. dus wat is nou het probleem? Maar hij ziet dit niet zo in.. Dan haalt hij meteen zijn ex erbij, Ja ik en Kim waren elke dag bij elkaar..DUS ik ben dat gewend.. Ik vind het echt heel moeilijk dit allemaal.. Ik zit hier helemaal niet op te wachten al dit gezeur..
maar ik wil hem niet kwijt,want ben echt wel heel erg gek op hem.. 
Schuur_ schreef:Meid, doe er nu wat aan! Wat als jullie op termijn gaan samenwonen? Gaat hij dan ook jullie geld erdoor jagen? Ben je dan bereid om 2 weken op water en brood te leven omdat hij zich te goed voelt om hulp te zoeken en niet wil luisteren?
Zorg er voor dat hij zich terug de moeite waard maakt voor jou! Hij kan wel lastig zijn als je zijn ouders erbij haalt maar als je geen andere keuze laat houdt het op, en zeg dat ook tegen hem. Geef hem die ene keuze en dan basta!
Dat wil ik opzich best wel..maar als ik daar eenmaal mee begin......
Filters er af halen, limieten er af halen, als hij niet geholpen wil worden gaat ie maar door.
En dat is niet omdat ik vind dat je de b*tch moet uithangen oid maar gewoon omdat dat misschien een manier is om zijn ogen te openen. Als jij nou gaat voorschieten merkt ie niet dat hij écht in problemen kan komen met dit gedrag. breezy302 schreef:Iedereen geeft hier adviezen maar TS kan hier niets aan doen. Geef hem gewoon geen aandacht meer tijdens zijn zielige buien en vergeet dit niet.
EEN VERSLAAFDE HOUDT PAS OP ALS HIJ DAT ZELF WIL. Zolang hij wil pokeren zal hij dat ook blijven doen.
xLiezel schreef:odetteke schreef:Ik zou zeggen, hulp zoeken en per direct stoppen met pokeren. Hem duidelijk maken dat als het mis gaat (toch gokken of geen hulp willen/smoesjes om er niet heen te gaan) dat hij jou kwijt is en zijn ouders het te weten komen. Dan moet hij zich maar melden als hij echt van de verslaving af is, maar je moet niet op hem gaan zitten wachten.
Jaa.. Hij heeft nu 2 dagen niet gepokerd.. dus dit vind ik best knap van hem, alleen is hij niet erg plezierig gehumeurd op het moment..Gister ook alweer een flinke aanavaring met hem gehad.. Hij wil hier vandaag komen omdat hij na een werkweek me graag wil zien, dit snap ik allemaal best ja.. ik wil hem ook graag zien, maar ik heb vandaag gewoon andere dagen te doen.. Ik moet me pony rijden,stal doen bezig voor werk zoeken en dan wil ik vanavond ook wel een keer een vriedin van me zien.. Hierdoor word hij meteen helemaal pissed off.. en doet hij net alsof ik hem niet zien wil..Waarop ik zeg, ik wil jhe hartstikke graag zien! We slapen het hele weekend ( van zaterdag tot maandag ) bij elkaar.. dus wat is nou het probleem? Maar hij ziet dit niet zo in.. Dan haalt hij meteen zijn ex erbij, Ja ik en Kim waren elke dag bij elkaar..DUS ik ben dat gewend.. Ik vind het echt heel moeilijk dit allemaal.. Ik zit hier helemaal niet op te wachten al dit gezeur..
maar ik wil hem niet kwijt,want ben echt wel heel erg gek op hem..
Schuur_ schreef:Meid, doe er nu wat aan! Wat als jullie op termijn gaan samenwonen? Gaat hij dan ook jullie geld erdoor jagen? Ben je dan bereid om 2 weken op water en brood te leven omdat hij zich te goed voelt om hulp te zoeken en niet wil luisteren?
Zorg er voor dat hij zich terug de moeite waard maakt voor jou! Hij kan wel lastig zijn als je zijn ouders erbij haalt maar als je geen andere keuze laat houdt het op, en zeg dat ook tegen hem. Geef hem die ene keuze en dan basta!
Klopt..hij moet zijn telefoonrekening nog betalen..nu vroeg hij aan mij of ik dat niet zo lang even wou voorschieten..Dat wil ik opzich best wel..maar als ik daar eenmaal mee begin......
Veel succes ermee!
ChantalSmook schreef:Nougoed je zegt dat hij blokkades e.d. er gewoon af kan halen. Maar als je 2 accounts aanmaakt. Een van hem en een voor jou. Jij bent de beheerder. Je schakelt uit dat hij dingen kan installeren en zet er een onmogelijk te raden wachtwoord op je account zodat hij het niet kan installeren.
Ik kan op de computer van mama bijvoorbeeld ook niks installeren
Cassidy schreef:Een gokverslaving moet je serieus nemen hoor, zoek hulp, die gaat straks van kwaad tot erger!

Hij is een volwassen vent neem ik aan. Bovendien als jij het voor hem gaat ''oplossen'' gaat hij een andere manier zoeken om aan zn trekken te komen.
Dat hij niet wilt dat zijn ouders erachter komen geeft ook al aan dat hij niet van plan is om geholpen te worden / te stoppen. Het is ook niet jou taak om hem te helpen dat moet hij namelijk zelf doen!Ayasha schreef:ChantalSmook schreef:Nougoed je zegt dat hij blokkades e.d. er gewoon af kan halen. Maar als je 2 accounts aanmaakt. Een van hem en een voor jou. Jij bent de beheerder. Je schakelt uit dat hij dingen kan installeren en zet er een onmogelijk te raden wachtwoord op je account zodat hij het niet kan installeren.
dan gaat hij toch gewoon op zijn eigen account?
ChantalSmook schreef:Nougoed je zegt dat hij blokkades e.d. er gewoon af kan halen. Maar als je 2 accounts aanmaakt. Een van hem en een voor jou. Jij bent de beheerder. Je schakelt uit dat hij dingen kan installeren en zet er een onmogelijk te raden wachtwoord op je account zodat hij het niet kan installeren.
Ze is zijn moeder toch niet?Iessie schreef:ChantalSmook schreef:Nougoed je zegt dat hij blokkades e.d. er gewoon af kan halen. Maar als je 2 accounts aanmaakt. Een van hem en een voor jou. Jij bent de beheerder. Je schakelt uit dat hij dingen kan installeren en zet er een onmogelijk te raden wachtwoord op je account zodat hij het niet kan installeren.
Wat een bullshit.Ze is zijn moeder toch niet?
Een meid van 18 hoort andere dingen te doen als zo'n kwal van het gokken af te houden...