Ik had Bytex vroegah
En zo heb ik ook het geprobeerd: eerst 1 nagels bijtvrij, daarna 2 etc. Mijn duimen zijn nog lang kort geweest terwijl de rest al erg netjes was
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En zo heb ik ook het geprobeerd: eerst 1 nagels bijtvrij, daarna 2 etc. Mijn duimen zijn nog lang kort geweest terwijl de rest al erg netjes was

Heino schreef:Ik heb wel vrij sterke nagels gelukkig, ze groeien alleen wel vrij breed zegmaar op mijn middelvinger (rest groeit wel vrij netjes)
Ik had Bytex vroegahEn zo heb ik ook het geprobeerd: eerst 1 nagels bijtvrij, daarna 2 etc. Mijn duimen zijn nog lang kort geweest terwijl de rest al erg netjes was
Heino schreef:Mijn nagels zijn nog steeds mijn zwakke plek
1 nagel eraf mocht bijten. Reikhalzend kijk ik dus nu iedere week uit naar de vrijdag... komende vrijdag mag mijn rechterduimnagel eraf
Maar eigenlijk wel zonde, hij is zo mooi lang. Ik twijfel of ik het wel moet doen... dus voor mij werkt dit eigenlijk best goed. Maar ik ben een "bewuste" bijter, meestel heb ik wel in de gaten als mijn vingers weer eens richting tanden gaan.

CRos95 schreef:Mijn vader zingt altijd: 'Yvonne zit niet op je nagels te bijten, bah wat vies Yvonne' maar of ze dat nou zo leuk vinden