Nymphadora schreef:Ik geloof zeker erin dat er meer is en dat er geesten bestaan.
Na 3 jaar in een verzorgingshuis te hebben gewerkt en vooral ook veel nachtdiensten merk je echt wel heel duidelijk dat je niet alleen bent.
Mensen die dingen zien, waar wij dan maar makkelijk het etiquet oppakken van: Oh mw heeft hallucinaties.
Terwijl als je door gaat vragen zien mensen vaak dezelfde verschijningen (zelfs mensen die elkaar nog nooit hebben gezien of gesproken). Ze kunnen dan precies beschrijven wat ze hebben gezien en dat is vaak identiek.
Nou, dat geeft me toch echt de kriebels.
Helemaal als ik dan binnenkom en ze zeggen dat ze (het ging vaak om een klein meisje) er nog was. Brr!
Of dat er bellen gaan op een kamer waar net iemand overleden is..
Ik geloof er dus echt wel dat er meer is.
Het idee alleen vind ik erg naar. Ik vind het eng. En zeker snachts, als het donker en mysterieus is..
Ik denk ook wel dat daar een heel groot deel van mijn angst in het donker vandaan komt.
Ik heb door de jaren heen steeds meer mensen verloren en soms gebeuren er dingen waarvan je hoop dat ze zoudenn gebeuren zodat je weet dat ze er nog zijn dat heb ik teminsten ik vind het een heel fijn gevoel.. maar als ik er aan denk dat ze zich misschien wel zichtbaar gaan maken en idd vooral s'nachts dat geeft mij echt kriebels dat vind ik gewoon toch TE dichtbij...