Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Relaxed schreef:Sonja schreef:En die zitten barstensvol aspartaam en da's ook niet best voor je lijf...
Kruidenthee zonder suiker, water, en matig zuivel of vruchtensap. Dan heb je goed drinken te pakken.
Aspertaam wordt pas gevaarlijk als je (ik meen) 7 liter per dag drinkt.. Dat hele aspertaam wordt zo overdreven overal.
Sonja schreef:Suiker is ook pas gevaarlijk voor je als je er 12 kilo ofzo van op een dag eet, dus waarom dan light frisdranken? Die paar klontjes suiker die je binnenkrijgt met een glas cola...
Die bijwerking heeft aspertaam niet/minder 
Gentlegiant schreef:Van suiker word je pas dik als je een teveel aan suiker eet dat word dan omgezet in vetten ofzo iets
Ik kreeg dus ongemerkt per dag heel veel calo's binnen door drinken, dat heb ik nooit doorgehad. Icetea was zo'n voorbeeld.. Relaxed schreef:Gentlegiant schreef:Van suiker word je pas dik als je een teveel aan suiker eet dat word dan omgezet in vetten ofzo iets
Klopt, maar als je die aanleg hebt, dan kun je op je drinken heel snel besparenIk kreeg dus ongemerkt per dag heel veel calo's binnen door drinken, dat heb ik nooit doorgehad. Icetea was zo'n voorbeeld..
Rebeccaa schreef:Relaxed schreef:
Klopt, maar als je die aanleg hebt, dan kun je op je drinken heel snel besparenIk kreeg dus ongemerkt per dag heel veel calo's binnen door drinken, dat heb ik nooit doorgehad. Icetea was zo'n voorbeeld..
Precies, ik dronk eerder alleen maar cola en sinds ik dat niet meer doe kom ik minder aan dan voorheen, ben nog steeds aan het afbouwen en drink ook vaker cola light, bij mij is het echt een verschil hoor!
.