Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Is ze namelijk te groot voor... Vind ze zelf...
Zucht. het is nooit goed he...
(HOERAAAAAAAA!) Heino schreef:Ibalia schreef:Dat zeggen alle experts of mensen die geen kinderen hebben.![]()
Als dit helpt na een week slapeloze en onderbroken nachten, wil je wel graag je bed delen..
Kindloze en redelijk expert meldt zich
Ik denk dat het toch belangrijk is om objectief proberen te kijken naar wat op lange termijn ook verstandig is, ook al begrijp ik dat het op zulke momenten verleidelijk is voor de snelst werkende oplossing te kiezen
) Brainless schreef:Ik kan daar niet over oordelen omdat ik weet dat elke ouder wel iets heeft waarmee een andere ouder het niet mee eens is.
Maar het is wel zo dat ik van "mijn" oppas verwacht dat ze ongeveer dezelfde regels hanteert als ik.
Ik had 1x iemand (wel een bekende) die vond dat mijn kind oud genoeg was om zonder speen te slapen en deze dus niet wilde geven toen mijn kind naar bed ging.
Natuurlijk kun je vinden dat mijn kind te oud is voor een speen, maar het is niet aan de oppas om hem daarom maar niet te geven.
had verteld dat het mijn kind is en dat ik bepaal
Ik luister echt wel naar de ouders, maar ik laat niet graag met me sollen door de kinderen.