Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het is ook zo lastig om goed neer te zetten hoe hij zich dan precies gedraagt etc, dus kan zijn dat je daardoor gewoon lichtelijk vertekent beeld hebt..
paardenmiep schreef:Zoals eek the cat altijd zei: it never hurts to help!@Horseydude; ik ken mijn vriend hier dan weer niet helemaal inHet is ook zo lastig om goed neer te zetten hoe hij zich dan precies gedraagt etc, dus kan zijn dat je daardoor gewoon lichtelijk vertekent beeld hebt..
Maar alsnog bedankt voor je hulp!
Succes, en weet je het echt niet meer: DOKTER!
) ook extreme driftbuien gehad. Om iets heel futiels kon ik helemaal uit mijn slof schieten, kreeg echt het zwart voor mijn ogen en ik heb zelf moeten leren om weg te lopen. Als iemand me tegenhield werd ik fysiek agressief. Ik heb toen homeopatische korrels 'Belladonna' gekregen voor tijdens de aanvallen plus een stapel goedkope borden die ik kapot kon gooien ipv iemand aan te vliegen.

paardenmiep schreef:@Pollewoppy; wat voor therapie heb je gehad? Grote kans namelijk dat het bij mijn vriend ook iets uit het verleden is. Stuur me er anders maar een PBtje over, welke therapie en hoe het in zn werk gaat enzo
Nogmaals iedereen heel erg bedankt voor de tips, ik ben een lijstje aan het maken van mogelijke opties.
Psycholoog staat natuurlijk bovenaan. Dokter een stukje lager, omdat ik bijna zeker weet dat het toch echt iets psychisch is.