Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

. 
) haha 

LynnDenise schreef:Ik had ooit een wrat op mn elleboog, aanstippen en alle middeltjes hielpen niet, vakantie in turkije heeft geholpen. Geen idee waardoor (chloor? warmte?) maar ik heb m nooit meer teruggezien!
'
Denk het wel.
Iris82 schreef:Ik heb van de huisarts een soort geel spul gekregen wat je er 1x per dag op moest doen en dan de volgende dag eraf moest krabben. Op die manier kon ik m binnen een paar weken gewoon helemaal 'wegkrabben'. Hij zei dat het normaal gesproken door dermatologen in het ziekenhuis gebruikt wordt. Je moest wel goed uitkijken dat je het goedje enkel op de wrat deed want het zou wel schade aan je huid toe kunnen brengen. Ik weet helaas niet meer hoe het heet...
Ik was ook helemaal wanhopig. 2x aan laten stippen, 1x weg laten snijden. En hij kwam maar terug en zat inderdaad ook half onder mn nagel. Daarom was het wegsnijden ook zo'n drama (zonder verdoving)
irissahorse schreef:Doe een 'sneetje' knoflook op je wrat en dan me een pleister vastplakken doe dat als je gaat slapen of overdag (dat maakt niet zoveel uit) en dan volhouden hea
Ik heb ook gehoord dat trekzalf helpt.
En wrat is nog steeds niet weg