Wie weet hét middel tegen wratten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jomaro

Re: Wie weet hét middel tegen wratten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:07

Aan laten stippen met Cantharone, doen ze alleen in het ziekenhuis maar zelfs wratten onder de nagel verdwijnen ermee.

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:08

Had ooit een kleintje op mn vinger. Aan laten stippen bij de HA maar hielp niet veel. Paar weken later nog een keer laten doen, nu wel met effect. Een bloedblaar van zo'n 3 cm op mn vinger. Kon mn vinger niet meer buigen en niet meer normaal strekken. Geen pretje. Zeker niet toen ik met diezelfde vinger, en ook precies de blaar, tussen de deur kwam. Was er toen wel gelijk vanaf :Y) .

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:42

Van je vinger of van de wrat? :D

Sjaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:38

De wrat, de blaar en mn eetlust :Y)

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:33

Bij mij kwam er bij dat aanstippen ook altijd een blaar onder de wrat. Maar als de blaar weg is, is ook de wrat weg.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:37

Toen ik een wrat had heb ik ook van alles geprobeert.
Toen ging ik er elke avond bordkrijt opsmeren en hij is verdwenen :D

stunning

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:37

Wartner en Formula W hielpen niks bij mij. Ik had er echt heel veel op mijn vingers. En nu zijn ze allemaal weg! :D
Telkens als je doucht, komt er een zacht laagje op te zitten. Dit er telkens afkrabben, gaat heel gemakkelijk en doet geen pijn. Op gegeven moment zag ik echt dat ze kleiner werden, na een poosje waren ze helemaal weg :D.

Jenthe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:39

teatree !
hielp op mijn voet echt super :)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 22:06

Sjaap schreef:
De wrat, de blaar en mn eetlust :Y)

Omg, ja daar kan ik me vanalles bij voorstellen... :=

_Fieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 14:57

Ik heb er ook 2 op m'n vinger :(
Al een keer weg laten scheppen en daarna meteen laten branden(met verdoving) maar ze kwamen meteen weer terug.
Tijdje daarna 2 weken met formule W en pleisters lopen klooien, weg laten snijden bij de dokter en toen 2 weken aanstippen met Efudix creme van de dokter en ook weer met pleisters.
Ze werden kleiner maar zijn nu weer terug. pffff

ik weet het niet meer. ze zijn zo hardnekkig :(

cYn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:13

ik had ook elke keer zo'n verdomd rot ding op mijn vinger, 3 keer op een andere plek en ze volgde elkaar steeds op!
Ik gebruikte Wartner. Ideaal spul, alleen de laatste (de hardnekkigste om het zo maar te zeggen haha) die heb ik bij de huisarts laten bevriezen, die viel er toen na 2 weken af ofzo! nu geen last meer (afkloppen ;)) haha

Bopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:16

Doe een 'sneetje' knoflook op je wrat en dan me een pleister vastplakken doe dat als je gaat slapen of overdag (dat maakt niet zoveel uit) en dan volhouden hea :D
Ik heb ook gehoord dat trekzalf helpt.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:18

Ik had ooit een wrat op mn elleboog, aanstippen en alle middeltjes hielpen niet, vakantie in turkije heeft geholpen. Geen idee waardoor (chloor? warmte?) maar ik heb m nooit meer teruggezien!

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:31

LynnDenise schreef:
Ik had ooit een wrat op mn elleboog, aanstippen en alle middeltjes hielpen niet, vakantie in turkije heeft geholpen. Geen idee waardoor (chloor? warmte?) maar ik heb m nooit meer teruggezien!

en nog een pijnloze en super leuke manier ook :+
goed excuses om naar het buitenland te gaan
' ja sorry hoor maar ik moet naar turkije voor me wrat :+ '

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:42

Ik ben nu bezig met aanstippen bij de dokter, maar niet dat bevries spul. Het is een nieuw middeltje dat de wrat vermoord. Als je het opdoet moet je omliggende huid ook insmeren met vaseline. Anders brand dat heel erg. Ik heb laatst voor de 5e keer aangestipt, en zie nu verschil, de wrat word kleiner en ik hoop dat hij binnenkort weg gaat. :D Denk het wel. :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 15:45

Iris82 schreef:
Ik heb van de huisarts een soort geel spul gekregen wat je er 1x per dag op moest doen en dan de volgende dag eraf moest krabben. Op die manier kon ik m binnen een paar weken gewoon helemaal 'wegkrabben'. Hij zei dat het normaal gesproken door dermatologen in het ziekenhuis gebruikt wordt. Je moest wel goed uitkijken dat je het goedje enkel op de wrat deed want het zou wel schade aan je huid toe kunnen brengen. Ik weet helaas niet meer hoe het heet...

Ik was ook helemaal wanhopig. 2x aan laten stippen, 1x weg laten snijden. En hij kwam maar terug en zat inderdaad ook half onder mn nagel. Daarom was het wegsnijden ook zo'n drama (zonder verdoving :( )

Dat moest ik eerst ook doen, daarna kwam mijn middeltje.

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 19:22

Heb even dit topic doorgelezen, help stoepkrijt ook ipv schoolkrijt?

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 08:41

Ik heb ergens de tip gelezen dat het ook helpt als je 's ochtends voor je iets gegeten of gedronken hebt, met de wrat langs je tanden gaan en dat laten 5 minuten laten zitten/opdrogen. Ik doe dit nu 2 weken elke ochtend en ik kan je zeggen: Het werkt!!!! 3 kleine wratjes zijn al weg, en de grote wordt steeds platter en kleiner!

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 08:44

Paardenbloem-melk schijnt goed te helpen. Het witte spul wat uit de steel komt als je hem plukt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:12

irissahorse schreef:
Doe een 'sneetje' knoflook op je wrat en dan me een pleister vastplakken doe dat als je gaat slapen of overdag (dat maakt niet zoveel uit) en dan volhouden hea :D
Ik heb ook gehoord dat trekzalf helpt.

dat van die knoflook doe ik never nooit weer!
Kreeg allemaal blaren dervan :') En wrat is nog steeds niet weg :P

spitenmazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 21:16

Aanstippen werkte bij mij totaal niet.

Ik kreeg ze van de velletjes van m'n vinger afpeuteren/bijten :=
Als je uit de douche komt zijn ze vaak zacht, heb 'm toen flink tegen de muur aangestoten en toen ging ie weg. Kennis van me heeft 'm eraf gebeten alleen dat lijkt me niet zo'n smakelijk en goed plan :+

Priisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:44

Ik had ze ook, bij mij hielp helaas helemaal niks!
Vroeger had ik het wondermiddel maar dat hebben ze uit de winkels gehaald -:(-
Laats kwam ik het weer tegen in de apotheek en na een paar weken trouw er op smeren ben ik eindelijk van al mijn wratjes verlost! :D
Duofilm heet het, je moet wel even geduldig zijn en niet vroeg opgeven want na een paar weken zijn ze allemaal weg!

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:49

Na paar keer aanstippen kreeg ik van de dokter hardnekkig spul mee; salicylzuur en nog zo'n troepje. Wat een gedoe met pleisters e.d.
Maarja ding zat op m'n voet, ter grootte van een 2 euromunt, wegsnijden kon niet want dan zou ik scheef gaan lopen.
Heb het pleisterverhaal lang volgehouden, uiteindelijk is het laatste stuk toch weggesneden..

Heb er nu wel weer wat kleintje ontdekt, hoop dus ook op een goeie tip.. Zie het niet zitten om iedere morgen m'n voet langs m'n tanden te halen :H

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:52

Inwrijven met de binnenkant van een tuinboonbast.
Hielp bij mij erg goed.

Soraya85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-10 20:53

Wartec