Bloed in (achterste) urine?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Iris82

Re: Bloed in (achterste) urine?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:39

Fijn dat het al weer beter gaat!
Zorg er wel voor dat je de kuur af maakt...
Anders kan het alsnog terugkomen of je wordt resistent voor deze AB.

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:10

Shanna schreef:
_Anouck schreef:
Paardenmiddel die antibioticakuur, je hebt je kuur net en nu al geen pijn meer!

Nee gekheid, ik wens je veel beterschap het kan een hoop pijn opleveren zo'n blaasontsteking.

Nee ik was nog niet eens met de kuur begonnen toen de pijn over was..

Ah je hoefde ze alleen maar te krijgen en ze hielpen al? :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:17

blaasontsteking.. bah.. hoop dat je er snel echt vanaf bent!!

heb het 1 keer gehad (voor zover ik me kan herinneren), zat om de 10 minuten op de wc en deed de ene keer ook minder pijn dan de andere keer.
ben toen als een debiel water gaan drinken tot mn moeder vroeg hoeveel ik eigenlijk dronk.. 3 liter in 1 uur vond ze een beetje te veel van t goede dus toen heeft ze me maar naar de dokter gestuurd.. die uiteraard weer op vakantie was.. (en in geval van uiterste nood kun je dan bij de HA post terecht)..
volgende dag alsnog even urine ingeleverd maar doordat ik gelijk heel veel gedronken heb was het de volgende dag alweer bijna over, hoefde dus ook niet aan de antibiotica!

let je er overigens wel op dat je echt de kuur afmaakt ookal doet het nu geen pijn meer?
is echt heel belangrijk ivm resistentie tegen antibiotica! (gelukkig is het maar een kort kuurtje)

Kayila

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 20:05

Heb best redelijk vaak blaasontsteking gehad een jaartje terug en nooit echt waar NOOIT bloed gehad in urine. Alleen 'ongesteld' gevoel in onderbuik.

Na een aantal keer zelfde kuurtje gehad heb ik om wat anders gevraagd en gekregen daarna nooit meer echt terug gekomen. Veel doorspoelen (water drinken) en cranberry helpen super.