Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xXLianneXx schreef:ik vermoed dat ik misschien de ziekte heb, ben allen te lui om naar de huisarts te gaan(en mijn sympthomen zijn nou ook weer niet zo erg maar merkt het wel)
Ik heb namelijk bepaalde klachten niet regelmatig zo kan ik er weken geen last van hebben en dan ineens heb ik het weer heel veel. kan dat bij Lyme? Heb vroeger een teek op mijn schouderblad gehad die ook wel een bult werd maar niet rood ofzo. Ik heb vaak last van een verschrikkelijk brandend gevoel op mijn schouder en laatst legde ik dus die link met een teek. Toen ben ik het gaan opzoeken en zie ik toch wel redelijk wat lichte klachten die misschien met lyme te maken hebben. Ben heel erg veel moe, kan soms echt niet uit mijn woorden komen, vaak beenkrampen, heb vaak last van mijn enkels en knieën en veel hoofdpijn. En moet zeggen als ik het allemaal opsom dat het heel erg lijkt maar omdat ik het niet altijd heb kan ik er best mee leven. Heb verder nog vaak kleine dingetjes zoals "dove" plekken die weer verdwijnen, ik kan niet lang staan als ik dan weer beweeg gaat er een soort zenuwschok door mijn been en na 2 a 3 passen is dit ook weer wegmaarjah zijn dit echt symptomen van Lyme of ben ik gewoon gammel of misschien is er iets anders aan de hand. Ben niet zo van naar de dokter gaan en als ik hoor dat de meeste doktoren het niet kunnen vinden is dat voor mij geen aanmoediging om te gaan
Heb ook een keer gehoord dat die antibiotica die je ervoor krijgt ook heel irritant is en dat je dan iets van 3 weken niet in de zon mag ofzo? maar dit kan ik niet terug vinden dus dat zal wel niet.